Markar Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Sorka, nie sprecyzowałem, chodzi o przykład Dacus'a. Nie obiekt się przemieszcza tylko jest w złym miejscu rysowany(dalej, w prawo od miejsca położenia obiektu), około 1/4 obiektów tak się zachowuje. PS nie dałem tego do pytań początkujących czy zaawansowanych bo problem dotyczy dokładnie tego przykładu. EDIT: kiedy usunąłem obiekt oController(w którym tworzymy surfejsa) problem znikł, ale wtedy nie ma niewidzialności, pokombinuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Nie testowałem czy to to, ale przenieść całe GML surface_set_target(surface); // rysowanie surface'a tak aby tam gdzie jest nieprzezroczysty było tło draw_set_blend_mode_ext(bm_inv_src_alpha, bm_src_alpha); draw_surface(surface_mask, 0, 0); draw_set_blend_mode(bm_normal); surface_reset_target(); z oController z Drawa do Stepa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Jestem dzi wdzięczny, działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dacus Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Ostateczny(chyba) update w pierwszym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się