Skocz do zawartości

39dll wysyłanie NULL'a


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Piszę grę komputerową i spotkałem pewien problem:

-muszę wysłać NULL terminated string, a writestring coś nie robi tego tak, jak trzeba.

Muszę chyba mieć jeszcze jednego NULL'a na końcu.

Serwer(tam jest problem) robię w C++.

Konwersja na char* usuwa NULL'e, bo taka jest specyfikacja C-String'ów.

Klient jest we Flashu ;D

Ale problem związany z GM'em bo 39dll to głównie GM.

Próbuję coś takiego:

clearbuffer(0);
writestring("blahblah",0);
writeint(0,0);
sendmessage(socket,0);

I proszę o odpowiedź: co zrobić, żeby wysłać NULL'a w 39dll??

Z góry dziękuję.

P.S.

Jeśli zły dział to proszę o przeniesienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

writestring("blahblah\0",0);

lub

writestring("blahblah"+chr(0),0);

 

Konwersja na char* usuwa NULL'e, bo taka jest specyfikacja C-String'ów

ke? kto Ci takie bajki naopowiadal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to on mowil o kopiowaniu cstringa a napisal o konwersji :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...