Bollo Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 TYTUŁ:Skull Quest Gatunek:Platformówka Opis:Moja pierwsza gra. Chodzimy strzałkami i zbieramy monety. Na razie nic więcej nie napiszę. Nie bierzcie tej gry na poważnie, jestem jeszcze zielony w GM. Download:Skull Quest Rozmiar pliku:1154kb Autorzy: Programowanie : Bogumił "Bollo" Sekulski Fabuła:Fabuły na razie nie ma Grafika:GM 8.0 Muzyka:GM 8.0 Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 screen mnie nawet nie zachęcił do pobrania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 A może byś wniósł coś więcej do tematu, Nikasie? Nie jest tak źle, jak na pierwszą grę :), ale przydało by się dać maskę bohaterowi i trochę ładniej w levelu wszystko poustawiać. 3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 wniosłem nierówne, porozrzucane na odwal się bloczki i pieniążki nie zaciekawiły mnie coś co jest robione w pół godziny (na tyle wygląda) nie powinno być wrzucane na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasor Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Jak jesteś zielony to nie dodawaj pierwszych gier tutaj i nie pisz , że nie mamy grę brać na poważnie , skoro ją tu dodałeś traktuje ją na poważnie. Więc tak nie dopatrzyłem się w tej grze twoich elementów , wszystkie grafiki zostały skopiowane z gotowych już grafika Game Maker-a 8.0 . Fabuła gry na fatalnym poziomie bo co to za frajda zbierać nie równo poustawiane monety? . Jak na razie moja ocena to : 1\5 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Przede wszystkim musisz urozmaicić grę (zbieranie monet to za mało, nawet jeżeli jest to twoja pierwsza gra). Dodaj kilku przeciwników, przeszkody itp. Przydałaby się także jakaś muzyczka w tle oraz dźwięki. Musisz poprawić kolizje, bo czasem czaszka blokowała mi się na bloczkach (maska powinna rozwiązać problem). Ogólnie, jak na pierwszą grę nie było tragicznie. Ocena: 3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 6 Marca 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Gra komputerowa - każdy interakcyjny program komputerowy, którego używanie pozwala zażyć przyjemności i wypełnić czas wolny. (Marcin Borkowski, Uniwersytet Gracza, Top Secret 7/1995 (40)) - Zacznijmy od tego, że nie mam na klawiaturze czegoś takiego jak "szczałki". A nawet gdybym miał, to bym się bał nacisnąć. - Z niewiadomych powodów gra ma zaznaczone "zawsze na wierzchu" czy coś w tym stylu, dzięki czemu trzeba ją minimalizować, żeby zdziałać coś w innym programie. - W rytm wesołej muzyczki... o przepraszam, nie ma żadnego udźwiękowienia... a więc w rytm wesolutkiej ciszy nieruchoma czaszka skacze po pokoiku i zbiera (nie wiadomo po co) monety. - Jak zwykle - nieregularna czaszka może się zaczepić nierówną krawędzią o platformę. Oto wątpliwe uroki "precise collision checking". Widać to szczególnie, gdy próbuje się wskoczyć na klocki na samej górze - znajdująca się tam platforma jest tak ustawiona, że przy skoku czaszka najczęściej chybia i zaczyna zwisać z boku platformy, nie mając możliwości wspięcia się na nią. - Jako że nie ma żadnych wrogów czy innych niebezpieczeństw, zebranie jak największej ilości punktów nie wymaga żadnych umiejętności, a jedynie cierpliwości w chodzeniu powolną niby żółw czachą w lewo i w prawo. Tak więc kolekcjonowanie waluty jest porażająco wręcz nudnym zajęciem. - Gdy wciskamy F5 w celu zapisania, pojawia się marnujący czas efekt ściemniania. - Domyślam się, że owa na wpół niewidzialna, do połowy niematerialna platforma w prawym górnym rogu ma jakiś sens, być może powiązany z niedosięgnionymi dwoma monetami w owym prawym górnym rogu. - Gdy wskakuję na skrzynię, która przenosi mnie do następnego poziomu (czyżby bajkowy latający kufer?), gra pomocnie pokazuje mi ekran helpa - na wypadek, gdybym zapomniał, że poruszać się muszę szczałkami. Co zadziwiające, na drugim etapie wciśnięcie F5 w celu zapisu powoduje jedynie zjawienie się helpa i restart poziomu. Cóż za przebiegłość! - Nasza Czasza ma możliwość strzelania spacją. W dół, o czym instrukcja już nie powiadamia. Jeśli wciśniemy spację, stojąc twardo na ziemi, wygląda to tak, jakby czaszka się zaświeciła. - Na drugim poziomie można dostrzec podobne, niemalże niewidzialne platformy, które zapewne miały czaszce pomóc się wspinać. Nie da się ukryć, że są one zbyt dobrze ukryte, ich po prostu nie da się zauważyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się