dyzmek Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 dzień dobry użytkownicy gmclanu mam pytanko i od razu przejdę do rzeczy chcę zrobić życie wroga żeby dostał tyle i tyle razy od moich kul czyli np od obj_kula na ze dostanie 5 kul i znika jak to zrobić proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 W CREATE: GML hp=5;//np</span> Jak dostanie kulka: GML hp-=1;//zmniejsza hp potworka o jeden if(!hp) instance_destroy()//usuń gdy hp równa się 0</span> Pamiętaj, aby niszczyć object kula, która ma kolizje z przeciwnikiem. Pamiętaj również na przyszłość o przecinkach i kropkach! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Pamiętaj, aby niszczyć object kula, która ma kolizje z przeciwnikiem. Lepiej dać już to razem z kodem w kolizji potworka z kulą niż rozprowadzać to w kilku miejscach w projekcie :) GML hp-=1;//zmniejsza hp potworka o jeden with(other) instance_destroy() if(!hp) instance_destroy()//usuń gdy hp równa się 0</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Lepiej dać już to razem z kodem w kolizji potworka z kulą niż rozprowadzać to w kilku miejscach w projekcie :) GMLhp-=1;//zmniejsza hp potworka o jeden with(other) instance_destroy() if(!hp) instance_destroy()//usuń gdy hp równa się 0 A to ciekawe... Myslałem że aby używać zmiennej najpierw trzeba ją zdefiniować... Ty powqiedziałeś ze lepiej to zrobić w jednym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 A to ciekawe... Myslałem że aby używać zmiennej najpierw trzeba ją zdefiniować... Ty powqiedziałeś ze lepiej to zrobić w jednym miejscu. O ile nie zauważyłeś, odnosiłem się jedynie do niszczenia pocisku... ehh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 UDALO SIE BARDZO DZIEKUJE TEMAT OFF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się