Skocz do zawartości

życie wroga


Rekomendowane odpowiedzi

W CREATE:

GML
hp=5;//np</span>

Jak dostanie kulka:

GML
hp-=1;//zmniejsza hp potworka o jeden

if(!hp)

instance_destroy()//usuń gdy hp równa się 0</span>

 

Pamiętaj, aby niszczyć object kula, która ma kolizje z przeciwnikiem.

Pamiętaj również na przyszłość o przecinkach i kropkach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, aby niszczyć object kula, która ma kolizje z przeciwnikiem.

Lepiej dać już to razem z kodem w kolizji potworka z kulą niż rozprowadzać to w kilku miejscach w projekcie :)

GML
hp-=1;//zmniejsza hp potworka o jeden

with(other) instance_destroy()

if(!hp)

instance_destroy()//usuń gdy hp równa się 0</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej dać już to razem z kodem w kolizji potworka z kulą niż rozprowadzać to w kilku miejscach w projekcie :)

GMLhp-=1;//zmniejsza hp potworka o jeden

with(other) instance_destroy()

if(!hp)

instance_destroy()//usuń gdy hp równa się 0

 

A to ciekawe... Myslałem że aby używać zmiennej najpierw trzeba ją zdefiniować... Ty powqiedziałeś ze lepiej to zrobić w jednym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe... Myslałem że aby używać zmiennej najpierw trzeba ją zdefiniować... Ty powqiedziałeś ze lepiej to zrobić w jednym miejscu.

O ile nie zauważyłeś, odnosiłem się jedynie do niszczenia pocisku...

ehh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...