uzu13 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Mam problem z granatem i zyciem. Jest sobie obj granat ktory sobie leci i leci i wybucha ( pojawia sie nowy obj explode ). Mam tez zycie i chce zrobic ze np player'owi w odleglosci <50 zabiera x zycia, a w odleglosci <100 zabiera y zycia. Probowalem z distance_to_obj() ale cos nei dziala. Jak mam znak > to byle gdzie mi granat wybuchnie to i tak mi zabierze x zycia... a gdy jest < znak to nic sie nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 GML if distance_to_object(player) < 100 then player.hp -= distance_to_object(player) // wtedy max zabierze 100 hp if distance_to_object(player) < 100 then player.hp -= distance_to_object(player) // 10 // wtedy max zabierze 10 hp</span></span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Albo jestem głupi i ślepy, albo te dwie linijki kodu są takie same ;] uwaga! nie odejmuj szerokości (x) - taki żart. distance_to_obj() nie może nie działać. po prostu nie umiesz zastosować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 nie zabierze mu max 100hp tylko 99 Edit: Są takie same... Edit2: Poza tym to jest głupie jeżeli player będzie stał zaraz przy granacie zabierze mu tylko 1hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Jeżeli na mapie może być tylko jeden object explode, to można pokombinować z asb(gracz.x-explode.x)<jakaś wartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 GML tracimy = 100; // maksymalna strata hp spadek = 1; // spadek wartosci na jeden piksel if ( distance_to_object( granat ) < tracimy * spadek ) hp -= tracimy - spadek * point_distance( x, y, granat.x, granat.y ); U gracza w stepie chociażby. nie zabierze mu max 100hp tylko 99 Nie, nie koniecznie 99. Liczba ta jest po prostu mniejsza od 100, może to byc np. 99.931. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Damn... źle napisałem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Juz sobie poradzilem. Ale dzięki za trudy bo pomoce się przydały:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się