Skocz do zawartości

Granat


uzu13

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z granatem i zyciem. Jest sobie obj granat ktory sobie leci i leci i wybucha ( pojawia sie nowy obj explode ). Mam tez zycie i chce zrobic ze np player'owi w odleglosci <50 zabiera x zycia, a w odleglosci <100 zabiera y zycia. Probowalem z distance_to_obj() ale cos nei dziala. Jak mam znak > to byle gdzie mi granat wybuchnie to i tak mi zabierze x zycia... a gdy jest < znak to nic sie nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if distance_to_object(player) < 100 then player.hp -= distance_to_object(player) // wtedy max zabierze 100 hp

if distance_to_object(player) < 100 then player.hp -= distance_to_object(player) // 10 // wtedy max zabierze 10 hp</span></span>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
tracimy = 100; // maksymalna strata hp

spadek = 1; // spadek wartosci na jeden piksel

if ( distance_to_object( granat ) < tracimy * spadek )

hp -= tracimy - spadek * point_distance( x, y, granat.x, granat.y );

U gracza w stepie chociażby.

nie zabierze mu max 100hp tylko 99

Nie, nie koniecznie 99. Liczba ta jest po prostu mniejsza od 100, może to byc np. 99.931.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...