Mucco Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Mam pytanie - jak można spowolnić czas grze (tak jak np. w grze w "Zapowiedziach" The Time)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 zmniejszyć room_speed? ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Ok, ale chodzi mi o to że np. naciskamy "ctrl" i podczas gdy jest on naciskany gra działa w spowolnionym tempie (ale FPS cały czas ma 30, tylko ludki i otoczenie się wolniej ruszają :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Innego sposobu raczej nie ma. Ale jak masz duże chęci to pozmieniaj zmienne odpowiadające za prędkość poruszania itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 18 Lutego 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 A co ci szkodzi, że będzie mniej niż 30 fpsów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Niech zgadnę, chodzi Ci o bullet time? Coś takiego jak w matrixie? :) EDIT: kiedy to pisałem, posta Konrada nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 GML (Create) global.blTime = 1; GML (Key costam) global.blTime = 0.5; GML (Ruch kazdego obiektu) x += spd*global.blTime; // Można to zrobić oczywiście inaczej, to zależny jak chcesz to użyć</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 18 Lutego 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 i z tym keyem daj pod realese global.b1Time = 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Był jakiś przykład z bullet time... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 https://gmclan.org/index.php?plik=166 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się