Skocz do zawartości

GRUBY PIKSEL: the game


Japanstache

kierunek rozwoju gry  

24 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Grafika?

    • Grywalność > Grafika. Zostawić grafikę jak jest i nie ucinać niczego z rozgrywki między misjami
      16
    • Grafika > Grywalność. Nowe samoloty są znacznie lepsze, niepotrzebne rzeczy pomiędzy pojedynkami wyciąć
      2
    • Opcja pierwsza, ale dizajn myśliwców wypadałoby przemyśleć
      5
    • Opcja druga i wyciąć rozgrywkę pomiędzy misjami, gdybym chciał coś rozbudowanego zagrałbym w Fuaru
      1


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Muszę ci powiedzieć że ta gierka będzie naprawdę dobra, ma ten klimat... A grafika też super, nie chcę żadnej innej tylko tą :D Tylko właśnie oprócz latania myśliwcem zaskocz mnie czymś(może jakieś akrobacje w powietrzu jak sie kliknie np. shift+a służące do szpanowania i omijania strzałów?)... Masz solidne 5+/5- xD 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no normalnie nie przepadam za tego typu grami ale do tej coś mnie ciągnie...

jak Markar też mam nadzieje że czymś zaskoczysz. (może misja że trzeba wydostać się z pożeranej przez 'myślącą substancję' bazy po drodze uwalniając kamratów a następnie dostać się do swoich samolotów??)

Twoje gry są super, a jakbyś jeszcze jakąś skończył ...mniam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie rób tych dziwnych rzeczy, o których mówi mistrz. Zostaw jak było.

Takie moje zdanie

Jak śmiesz, gnodżu, sprzeciwiać się moim wskazaniom?! Nie będzie dobranocki dzisiaj.

 

Ciężko mi jest odróżnić nową formę od starej w tej chwili. Wybór zależy przede wszystkim od podejścia do gry autora. Jeżeli liczy się dla niego grafika jako całokształt, statyczny obrazek oraz pierwsze wrażenie gracza, to niech zostanie niepoprawna wersja. Jeżeli jednak dba o estetykę i chce, aby całość była jak najbardziej logiczna i spójna - może zastosować tzw. "nową formę".

 

Ch3matic, dzięki, poprawiłeś mi humor :) .

Czyli nie rób tych dziwnych rzeczy

Kiedyś może zrozumiesz, o co biega :P .

o których mówi mistrz. Zostaw jak było.

Największa głupota - popełnić ten sam błąd drugi raz. Mówi się trudno ;) .

 

Przy "starej formie" zostaje dodatkowe ułatwienie podczas robienia gry, o którym, jak dotąd, nie wspomniałem. Płynność gry jest 3 razy większa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pff, wszystko czego nie rozumiesz, nie wiesz lub nie chcesz wiedzieć jest głupie, tak? Z tego wynika, że ktoś mądry jest głupi. Nie uważasz, że to ciut paradoksalne :) ? Platyna się ciebie czepia, tak? Ja mu się musiałem spowiadać z twojej głupoty!

 

Twoja inteligencja nie pozwala ci przestać dodawać głupich komentarzy na temat mojej osoby, mam rozumieć? Trudno, będę musiał z tym żyć ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurcze, zaraz się jeszcze okaże, że to ja zacząłem, a niech to!

 

Nie możesz po prostu nie odpisywać do mnie?

Haha, to ci się udało :D ! Czyli ty piszesz do mnie coś na forum, a ja ślę do ciebie PMy? Dobre, dobre.

 

Epitety mile wskazane, chociażby na PW, nie obrażę się, ani nie zaraportuję ;) . Tylko błagam cię, nie zasyfiaj tego tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś nieco bardziej szczegółowo napisać, co aktualnie robisz? Bo zrozumiałem tylko "system trików".

 

Jeżeli autor gry zastosuje normalne zasady trzykrotnego powiększania grafik - będzie ok

 

Post został zedytowany, bo częściowo odnosił się do posta, który został usunięty.

Jak raportujesz kogoś to na kija jeszcze odpowiadasz tej osobie? Dowalasz mi roboty.

Platyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiele zrozumiałeś z tego zdania. ;) Bohatera będziemy tworzyć na początku gry jak w typowym rpgu. Wybór narodowości i pochodzenia (ojciec był żołnierzem czy bankowcem, wychowałeś się na ulicy, zaciągnąłeś się za młodu do wojska czy całe dnie wolałeś spędzać czytając książki?) a do tego by doszło parę cech wpływających na umiejętności bohatera i portrecik.

 

A co do przemyślenia systemu trików (beczki, świece dymne, nagłe skręty) to zastanawiam się czy nie podpiąć ich pod klawisze (jak na razie aktywują je kombinacje strzałek)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybór narodowości i pochodzenia (ojciec był żołnierzem czy bankowcem, wychowałeś się na ulicy, zaciągnąłeś się za młodu do wojska czy całe dnie wolałeś spędzać czytając książki?) a do tego by doszło parę cech wpływających na umiejętności bohatera i portrecik.
A w dwójce daj import save z jedynki i przenoszone decyzje xddd

 

Combo pod klawisze plz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...