dyzmek Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witam jestem początkujący, ale piszę do was zaawansowanych. Jestem wielkim fanem gry Tomb Raider 1,2,3,4,5. Lubię klasykę i mam pytanko. Kto zrobiłbym by dla mnie w Gamemakerze taką grę przygodową? Oczywiście nie od razu, pomału. Taką podobną do Tomb Raidera i 3d. Bardzo dziękuję, zmobilizuje mnie to również do robienia lepszych gier. Wiem że to nie na temat, ale bardzo proszę. Ja się uczę dopiero Gamemakera i poza tym jak mógłbym grać w grę którą sam zrobiłem? Proszę zróbcie jakąś przygodówkę 3d z zagadkami i pułapkami. Przeniosłem Temat do Valhalli, poprawiłem literówki i dodałem znaki interpunkcyjne. Autor dostaje warna za koszmarny post. Proponuję lekturę słownika ortograficznego. Polecam się na przyszłość, Platyna :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Nikt ci gry i to w 3D nie zrobi, najpierw zabieraj się za platformówki dopiero potem ucz się w 3D ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 http://www.yoyogames.com/browse przeszukaj kilka gier... są naprawdę fajne ;) (adventure, arcade) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...