lvla2y Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Tytuł: Warrior Gatunek : Strzelanina Planowane: - kończąca się amunicja wrogów - realistyczniejsze zachowanie wrogów - tryb dla 2 graczy - 20 misji do wykonania OPIS GRY: Jesteśmy żołnierzem którym mamy na zadanie uratować świat przed terrorystami . Będziemy mieli przeróżne misję do wykonania , które wcale nie będą łatwe! . Na razie mamy 2 misje . Błąd ? zgłoś! Programowanie: lvla2y ( przy pomocy forum ) Fabuła: lvla2y Grafika: lvla2y Muzyka: lvla2y Screen1 - Menu Screen2 - screen z gry Gra testowa do pobrania: Download Download2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Dużo tu nie ma do gadania. Menu okropne gra tak samo. Najgorszy jest background aż nie da się patrzeć :( Pozostało Ci jeszcze Bardzo dużo do zrobienia i poprawienia :) Jak na razie +1/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Niestety nie ma co oceniać..1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Błąd ? zgłoś! Czemu postaci są mniejsze od kwiatków? :3 No i 'realistyczne zachowanie' słabo wypada, skoro przeciwnicy nie trafiają z odległości nie większej niż pół metra (w skali świata gry, czyli tak koło centymetra) :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Bledy? Uwagi? Jest ich sporo: -przez to brazowe cos obok zakladnikow nie da sie przejsc ale da sie przez to strzelac -bohater w dziwny sposob klinuje sie ze sciana podczas kolizji -pocisk ma strasznie krotki zasieg; wrog ma 2 razy wiekszy -tlo jest nieprzejzyste -ludek dziwnie sie porusza; dziwna animacja -menu brzydkie powtarza sie 4 razy obrazek z pistoletem -brzydko sie amunicja i zdrowie wyswietlaja, przydal by sie jakis hud -klucz nie pasuje do reszty grafiki jak i serce -dziwne save'owanie -niewygodne sterowanie (strzalki, myszka i klawisz r do przeladowywania- w00t?) -grafika jest tragiczna -przeciwnicy nie ruszaja sie -jak sie ludek zderzy z pociskiem to wszystkie pociski wrogow znikaja z mapy w00t? -drzewo jakies brzydkie i dziwne, ludek czesto sie na nim zatrzymuje i nie mozew wyjsc -pocisk jest 2 razy wiekszy od pistoletu :lol: -pocisk za wolno leci Ogolem to tak 1+/5 Musisz jeszcze duzo zrobic by dalo sie w to grac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Sorry ale będę szczery... Grafika okropna! Brak fabuły.... (po co mamy wykonywać te misje?) Nie sztuka zrobić grę top-down, sztuka tą grą się nie ośmieszyć! A tak nawiasem mówiąc... nie lubię top-down! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 kiedyś chciałem zrobić coś w tym stylu i mi nie bardzo wyszło ale jak chcesz mogę ci dać grafikę bohatera i jak chcesz zombi bo mi lepiej wyszedł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 28 Stycznia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zmęczony jestem i nie chce mi się w to grać i robić przezabawnej listy błędów, dlatego powiem tylko... paintowa grafika... błędy ortograficzne w helpie... w helpie nie ma nic o klawiszu "r"... zmień klawisz "r" na inny, bo trudno doń dosięgnąć w ferworze walki... niedopracowany przesuw ekranu (bohater idzie tuż przy krawędzi ekranu)... tło to wyraźnie jakiś monstrualny ogródek, w którym bohater i przeciwnicy pełzają jako krasnoludki... przy wczytaniu zapisanej gry zostaje muzyka z menu... no chyba, że na 2. poziomie ma być muzyka z menu... po zapisaniu w środku poziomu, po śmierci i tak zaczynamy poziom od nowa zamiast mieć możliwość wczytania sejwa... postać może wyjść poza krawędź ekranu. Zalety: - niebrzydkie przyciski w menu (wygląd i rozmieszczenie) - ładna muzyka! Co prawda wiele jeszcze ci brakuje do poziomu mistrza, ale widać, że się uczysz. Gra może i nienajlepsza, ale lepsza od poprzednich. Bez oceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Menu okropne gra tak samo. A może w "Solitary Yeoman" było lepsze :sp_ike: Co do gry to nie grałem jak pogram to ocenie i ocenkę dam w edycie E. Grałem i muszę zgodzić się z przedmówcami takiej gry to ja nie widziałem od czasów XxMichałxX 'a, a po doświadczeniach z moją pierwszą grą już takich shit 'ów nie daje na gmclan, takiej gry to ja nawet koledze bym nie pokazał, ponieważ ona jest nie skończona przeciwnicy ciągle strzelają serią nie muszą przeładowywać magazynków pociski są za wolne, a przeciwnicy nawet nie obracają się w twoją stronę do tego beznadziejna szata graficzna. Jedynym plusem jaki mogę wskazać jest muzyka o ile naprawdę jest zrobiona przez Ciebie. Plusy: +muzyka Minusy -cała reszta nie chce mi się tu pisać Ocena: Grafika: 1/5 Klimat: 3/5 Grywalność: 1/5 Ogólnie 5/15~2-------------/5 dwa z wielkim ogonem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch3matic Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 A może w "Solitary Yeoman" było lepsze :sp_ike: robi się gorąco a gra słaba, ale już jest minimalnie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 przeciwnicy nawet nie obracają się w twoją stronę Właśnie nie wiem jak to zrobić.. może ktoś pomoże? :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch3matic Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 GML direction = point_direction(x,y,hero.x,hero.y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkAss Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Planowane: - kończąca się amunicja wrogów hahaha dobiłeś mnie xD Kończące się animacje wrogów xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch3matic Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 naucz się czytać mistrzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 direction = point_direction(x,y,hero.x,hero.y) do tego image_angle=direction :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 hahaha dobiłeś mnie xD Kończące się animacje wrogów xD Kończące się animacje wrogów? , KOŃCZĄCA się AMUNICJA wrogów . Przeczytaj 5 razy zanim coś napiszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Poprawiona wersja , co do grafiki zmieniłem ją trochę ale dalej nie jest za dobra , menu również zmienione. Fabuły jeszcze nie wymyśliłem ... . Wróg już nie stoi w miejscu . Screen1 - z gry.. Można pobrać : Download2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się