lvla2y Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Mam problem z "menu" a chodzi mi o to , że gdy najadę myszką np. na start , to zmieni on kolor na zielony a jak odjadę myszką to zmienia on kolor na taki jaki wcześniej miał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Un. Mouse Enter Deux. Mouse Leave Trochę pogłówkować i będzie gotowe. Użyj subimageów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 GML if(mouse_x > x && mouse_x < x+/szerokość przycisku/ && mouse_y > y && mouse_y < y+/wysokość przycisku/) image_blend = c_green else image_blend = c_white To, gdy "menu" to sprite. Albo: GML if(mouse_x > x && mouse_x < x+/szerokość przycisku/ && mouse_y > y && mouse_y < y+/wysokość przycisku/) draw_set_color(c_green) else draw_set_color(c_white) jeśli jest to prostokąt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Chodzi ten kod , po najechaniu zmienia się na zielony kolor , ale po odjechaniu dalej pozostaje zielony . A ja chciałem żeby po odjechaniu zmienił się na taki jaki wcześniej był. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 ale problem, zmieniasz tylko kod koloru po opuszczeniu strefy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 ed: Muczek dobrze napisał: wiec zrob tak. create: GML w=sprite_get_width(sprite_index) h=sprite_get_height(sprite_index) draw: GML if(mouse_x > x && mouse_x < x+w && mouse_y > y && mouse_y < y+h) image_blend = c_green else image_blend = c_white draw_sprite_ext(sprite_index,0,x,y,1,1,image_angle,image_blend,1) i originy sprita na 0 ustaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Pozatym jeśli to obiekt to zamiast bawić się w liczenie pozycji mouse_x i mouse_y można poprostu dodać event mouse enter i mouse leave do tego jedna zmienna kontrolująca i nie trzeba sie bawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Dzięki , za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Eventy mouse leave(opuszczenie), mouse enter(najechanie), kod na zmiane koloru: sprite_index=nazwa sprita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się