Lollus Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 1. Jak utworzyć siatkę obiektów? 2. Mam tak ekran 11111 00001 00001 00001 Jak zrobić, że - 0 to tylko ekran gry, czyli się przesuwa view tylko przy 0... - przedmioty z losową pozycją lądują tylko na 0 3. Załóżmy, że mam pole 3x3 i ludziki, które biegają po polu 111 111 111 Jak sprawdzić, czy na polu jest jakiś ludzik i ile jest ludzików ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 1. Abrakadabra, nierozumiem. 2. Sprawdzaj czy view_xview czy cotam nie wchodzi ma pola 1. 3. place_free Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 1. siatka to będzie wyliczanie pozycji poprzez: x div 32 * 32 y div 32 * 32 3. GML if ( place_meeting( xx, yy, ludzik )) // show_message( 'ludzikow: ' + string( instance_count( ludziki )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 2. "przedmioty z losową pozycją lądują tylko na 0" GML with(obiekt) move_random(1,1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 po co ci move_random? GML x = random(500) y = random(500) Kwadrat 500x500 pX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się