Zakol Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Nie miałem co robić więc napisałem mały silnik fizyczny gry z widokiem znad bohatera. Nic wielkiego, jednak silniczek potrafi obliczyć kierunek ruchu, jeżeli pozycja następnego kroku jest blokowana. GM FlyViewEngine by Zakol Może akurat się komuś przyda :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Aż roi się od tych nowych silników do GMa! (Sorry Tymon (wymsknęło mi sie) A co ma ten post do tematu? Tymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mif@ Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Bardzo mi się to podoba ! Brawo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Może być! :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Jak na mój gust - chyba dałoby się lekko uprościć kod ;). Silniczek jest bardzo dobry, widać, że nie był robiony przez amatora :). A i pytanie: czemu, jeśli chodzimy na boki, kręcimy się dookoła myszki (powinniśmy chyba nie zmieniać kierunku - tak przynajmniej byłoby logiczniej)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Tak lepiej dla gracza (przynajmniej wg. mnie :]), bo sytuacja kiedy podczas ruchu w bok celownik sam sie przemieszcza jest dosc denerwujaca i moze nieco utrudniac gre. Wiem ze tak nie jest najlepiej, ale coz, to tylko i az Flying Person... :P Mozna ew. zmienic by obroty byly wykonywane nie przy ruchu myszka tylko przy wcisnieciu klawisza, ale spowalnia to bardzo dynamike gry (cos takiego jak np. GTA2). Co do kodu, owszem mozna go nieco uproscic, ale zwiekszy to mozliwosc wystapienia bledu lub ryzyko zaklinowania sie miedzy przeszkodami :] Wiec tak chyba najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się