Micanser Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Pod tym linkiem jest pełna wersja Last War http://rapidshare.de/files/18746399/lw.rar.html Gra jest mniej rozbudowana niż planowałem poniewarz od kiedy wydałem demo tej gry, nie chciało mi się jej już kończyć, ale mimo to ukończyłem ją, grafika po za tłami które przerobiłem jest w 100% moja (więc nie zdziwie się jeśli komuś się nie spodoba, poniewarz nie jestem dobrym grafikiem na kompie). Gra jest w 99% zbudowana na klockach, to ma być moja ostatnia gra zbudowana w większości naklockach. Spróbujcie przejść ze 2 misje zanim ją ocenicie. Miłego grania :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zuploaduj na gmclan, bo jej ściągnąć nie mogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 No,no Micanser gra udana,ale do porównania ze The Gloomy Stronghold wypada troche blado. Bez urazy. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Dzięki za ocenę, jest gorsza pewnie dlatego że nie chciało mi się jej kończyć, i wogóle lepiej wychodzą mi gry zrobione w świecie Fantasy itp niz sf Do uploadera nie mogę dać, nie wiem czemu, ale tak samo jak The Gloomy stronghold nie chce wejść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Gra jesy ładna widać że masz talent. Ale troche nie dorobiona jest , że tak powiem :P Ocena: Grafiak 7.5/10 Grywalnosc 7/10 Pomysł 5/10 Muzyka Zjeba** mi sie głosniki :blink: Ogółem 6.5/10 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...