Easeful Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Witam! Próbowałem dodać do swojej gry platformowej silnik fizyczny GMPhysics v4. Zrobiłem wszystko według example, zainicjowałem DLL'a i dałem: GML //Create: create_body(x,y,STATIC,SHAPE_BOX,32,32); W obiekcie o_block. I co widzę? Error: Nie wiem czemu on wyskakuje... Edit: Dałem debug-mode w tym example co działa dobrze i sprawdziłem tą zmienną - wynosi 40. No to ją tak ustawiłem. Potem włączam - error: Unknown variable global._001. Sprawdzam - global._001=1 No to już chyba koniec.. ale nie! Włączam - Unknown global._003... I tak w kółko pełno tych liczb.. co z tym zrobić? Dać pętle for(i=1; i<=100; i+=1) {global._i=i} :o ? edit2: znalazłem w skrypcie init_physics że właśnie w nim inicjują się te wszystkie zmienne, ale jakoś widocznie źle bo jest np: global._001=external_define(dll,'create_polygon',0,ty_real,0); global._002=external_define(dll,'destroy_polygon',0,ty_real,1,ty_real); global._003=external_define(dll,'add_vertex',0,ty_real,3,ty_real,ty_real,ty_real); global._004=external_define(dll,'remove_vertex',0,ty_real,2,ty_real,ty_real); global._005=external_define(dll,'get_num_vertex',0,ty_real,1,ty_real); EDIT: Dałem inicjowanie w osobnym roomie i działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Stycznia 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 zmienna global._040 nie jest zainicjowana - na pewno odpalasz DLLa funkcją inicjującą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Easeful Opublikowano 1 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 gnysek bo to chyba było tak że najpierw sie wykonywał kod z o_block, a potem dopiero z o_control w którym była inicjacja - dałem na początku room_init i w nim sie inicjuje i przechodzi do gry i działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi