Adriann Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 No grałem w pierwszą wersję testową iii jestem pod wrażeniem,fajnie to wyszło,parę bugów popraw o których ci mówiłem i będzie super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Zawitał do nas pierwszy... Stworek... Pułapka... Wynalazek krasnoludów? Coś w tym stylu, kamienna głowa ziejąca ogniem ;) Kiedy strzeli się w taką z kuszy troszku ją podniszczy, a jak z miecza się walnie to się głowa rozleta ;D A jak sie rozleta to odłamki se latają :D To ta, ta głowa zionie ogniem, i jak pada deszcz to ten ogień bardzo szybko znika :P Macie tu zresztą screeny: https://gmclan.org/up5695_5_Scr5.html AaAaAaA parzyyyyy!!!!!! https://gmclan.org/up5695_5_Scr6.html Cha cha! Pada deszcz! EDIT: Nawet nie wiecie jaka to przyjemność przedzierać się przez tłumy takich głów i rozwalać je mieczem :P EDIT2:Dodałem spowolnienie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Ostatnio mało pisałem i nie tak dużo zrobiłem, a zrobiłem to: -ładowanie zasobów z zewnątrz, -poprawiłem wyglad ognia, -dodałem chmury, -dodałem różdżkę i fireballa, -zapisywanie/wczytywanie gry, -pare poprawek. Screeny: https://gmclan.org/up5695_5_Scr10.html https://gmclan.org/up5695_5_Scr11.html https://gmclan.org/up5695_5_Scr12.html Edit: sry za doubleposta :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Mi te głowy skojarzyły się z twarzą poker face : ] . Na początku myślałem, że ten projekt dostanie max 2/5 bo nic ciekawego sobą nie prezentował. Teraz widać, że moje przypuszczenia były błędne i że z tego projektu może wyjść na prawdę świetna gra! Pracujcie dalej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Pracuj dalej, i zabierz się przede wszystkim za ten ruch ręką, bo jak się tak będzie zacinało nawet w demku to ogólnie... No, wiesz o co biega ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Pracuj dalej, i zabierz się przede wszystkim za ten ruch ręką, bo jak się tak będzie zacinało nawet w demku to ogólnie... No, wiesz o co biega Masz przestarzałe informacje raczej, ręka się wcale nie zacina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 O, bardzo ambitny projekt, kontynuuj to. Jak masz jakiś problem z kodem to pisz do mnie na GG ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Dodałem przechodzenie z rooma do rooma, w mniejszości/większości pomogła osoba wyżej ;) Dodałem jaskinię która jest w lesie. I proszę coś pisać od czasu do czasu. Macie świeżutkie screeniki z jaskini i przed jaskinią: https://gmclan.org/up5695_5_Scr13.html https://gmclan.org/up5695_5_Scr14.html Wiem, przed jaskinią jest trochę za mała ta jaskinia, ale to poprawię, wszystkie grafiki testowe! A jak macie jakieś pomysły na przeciwników(oprócz ludzi) którze pasowali by do lasu i do jaskini to piszcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Nietoperze, wilki, pająki, nietoperze, coś łapiącego gracza za nogi, nietoperze, wielkie szczury, jakieś gnomokrasnale i nietoperze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Orkowie,smoki,krasnoludy,wiwerny,muchy,szkielety,zombiaki,cyklopy...możliwości jest wiele,można tak wymieniać i wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 A kto gre oceni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Trolle? Krasnoludy? Motyle? Wielkie pająki? Tak jak wyżej, wymieniać można w nieskończoność Teraz gra jest na 9/10, pracuj dalej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 A co to SM? Siła mięśni??!! Zauważyłem, że na jednym screenie nie ma jej w ogóle. :lol: https://gmclan.org/uploader/5695/Scr6.jpg EDIT: Poprawka. Tylko na 3 ma SM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Bo nie od razu Rzym zbudowano, nie dodałem od razu SM(Slow motion). A projekt jest wstrzymany i raczej nigdy go nie kontynuuje, jestem zbyt słaby w programowaniu żeby robić taki projekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Nie no to chyba jakieś żarty. Kontynuuj to, miałeś już bardzo dużo. Jak masz jakiś problem, to wal śmiało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Mamokoło setki problemów, ruch ręki jest dupny a nikomu sie nie chciało robić przykładu, wsyzstko dupnie wykonane, itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Hmm.... A to wszystko oblane pyszną mleczną czekoladą ;) Dobre :D Fabuła: Ja Powiedziałeś że brak fabyły.. Wspomniałeś jeszcze że gra jest 2D.... ale mi 2D.... Szybko wymyśl fabułę bo to ona napędza grę. Ja najpierw wymyślam fabułę a na jej podstawie układam wszystko co pozostałe... Spodziewałem się rycerza a nie stickmana... Życzę sukcesu, 2/5 .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch3matic Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Życzę sukcesu, 2/5 .... A projekt jest wstrzymany i raczej nigdy go nie kontynuuje, jestem zbyt słaby w programowaniu żeby robić taki projekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Braveheart - PLATFORM/RPG [||||||||||]-12%(krótka przerwa, bawie sie gm'em i jego możliwościami) Zobacz zapowiedź :) Odwiedź moją stronę! (Sygna autora) Nie jest przerwany na zawsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch3matic Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Wydaje mi się jednak, że sygnatura nie jest aktualna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Wydaje mi się jednak, że sygnatura nie jest aktualna. Masz rację, wydaję ci się... A mi się wydaję że sygnę powinien także zmienić... Co do projektu dodam że pierwszy raz widzę RPG jako platformówka. To dobry pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Ekhem, może zacznę projekt od nowa rzy odrobinie szczęścia, i Kargulu drogi, nie oceniaj gry na 2/5 z powodu że jeszcze nie ma fabuły i grafika jest testowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Co do projektu dodam że pierwszy raz widzę RPG jako platformówka. To dobry pomysł. Nirvan93 kiedyś wiedźmina robił https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...p;hl=wied%BCmin ale projekt padł z powodu praw autorskich @Markar: Nie poddawaj się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Nie poddałem się jeszcze, zaczynam od nowa chyba... I Nirvan93 robił 3D nie 2D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 To, że modele zrobił w 3D nie znaczy, że rzut z boku jest w 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Więc dlaczego to pisał pod ultimate3D, skoro to gra 2D? Ja też używam w sowojej grze modele 3D, ale nie całe modele 3D tylko readery(czy jakoś tam, zawsze zapominam nazwy tego tego xD) EDIT: Oj sory, nie zauważyłe mże to jest w 2D xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 No widzisz, i to się nazywa render :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Ten projekt nie potrafi tak po prostu umżyć, po prostu nie potrafi :) Więc informuję że przed chwilą zacząłem sobie porządkować grę i wprowadziłęm kilka poprawek dot. ekwipunku ;) Na razie nie dam żadnego screena bo nic nie dodałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 hehe pewnie jeszcze wiele razy będziesz zarzucał i wznawiał ten projekt! Ale dobrze że nie umarł w ostateczności! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 @Up: Chyba raczej nie umży ;) @Topic: Dodałem bardzo ważną rzecz, a mianowicie: zadawanie obrażeń mieczem, obrażenia zależą od siły uderzenia(np. jak z prędkością 35 do 45 poruszę myszką są losowane obrażenia od 4 do 7 i dodawany jest wspołczynnik siły(tylko dla pająka tak jest)). Nie dam screena bo na razie to jest tylko wyświetlanie napisu ile zadałem obrażeń. EDIT: bierze jeszcze pod uwagę to co mamy na sobie(zbroja, hełm) i czy trzymamy tarczę. EDIT2: No to macie screenki: https://gmclan.org/up5695_5_Scr15.html https://gmclan.org/up5695_5_Scr16.html Najpierw jakie wprowadziłem zmiany(od wznowienia prac): -poprawiłem system ruchu ręką(nie zacina się), -system obrażeń miecza(w zależności od prędkości miecza, siły i celu ataku są ustalane obrażenia i wyświetlanie), -poprawiłem(błąd z podnoszeniem) i dopracowałem system ekwipunku tak aby można było samemu wybierać miejsce gdzie chcemy położyć dany przedmiot, -zmieniłem system rzucania czarów(na górze mamy interface z zaklęciami), -dopracowałem system dnia, nocy i pogody tak aby pogoda zapisywała się po wejściu do jakini i wczytywało po wyjściu z niej, Teraz co przedstawiają screeny: Pierwszy: pokazuje miejsce gdzie chcem porzucić przedmiot(w tym wypadku kusza), świeci się na czerwono bo nie moge go postawić w ziemi. Drugi: pokazuje bohatera kucającego i rzucającego zaklęcie opgnistej kuli. To chyba wszystko ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się