Markuz Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 A wiec tak , mam taki kodzik: if(window.event.keyCode == 83) { var req = mint.Request(); req.Send("map_includes/ruch.php?step_edit=down", "response"); OdswiezMape(); } gdy nacisnę klawisz "S" to wchodzi mi w map_includes/ruch.php?step_edit=down i tam ustawia ze jeśli nic nie jest źle to gracz zmienia swoja pozycje (zapytanie do mySQL ) , i jak zrobić aby: Gdy gracz zmieni swoją pozycje albo dopiero jak poinformuje nas o tym że tam jest zajęte pole zwróci wartość gotowy=true, jeśli naciśniemy strzałkę to gotowy=false, i oczywiście możemy nacisnąć tylko wtedy gdy gotowy=true. Chodzi mi o to żeby trzymając klawisz gracz nie szedł np. o 10 pól w prawo tylko o 1 . Proszę o podpowiedź :) Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 To jest ajax, tak? :P Na początku: gotowy = false; Po wysłaniu "zapytania": if( req.readyState == 4 ) && ( req.Status == 200 ) gotowy = true; Coś w tym stylu powinno działać, ale nie jestem pewien. Musisz po prostu poczekać aż ajax Ci odpowie, że plik został wykonany i wtedy umożliwić graczowi kolejny ruch :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Wiem że tak muszę ale nie wiem jak to zrobić :D Spróbuje jak pokazałeś i zaraz napisze czy coś to dało :P var gotowy=true; function przechwyc(e) { if(window.event.keyCode == 83) { if(gotowy==true) { gotowy = false; var req = mint.Request(); req.Send("ruch.php?step_edit=down", "response"); alert('asdsad'+gotowy); if( req.readyState == 4 ) { gotowy = true; } OdswiezMape(); } } if(window.event.keyCode == 87) { var req = mint.Request(); req.Send("ruch.php?step_edit=up", "response"); OdswiezMape(); } if(window.event.keyCode == 68) { var req = mint.Request(); req.Send("ruch.php?step_edit=right", "response"); OdswiezMape(); } if(window.event.keyCode == 65) { var req = mint.Request(); req.Send("ruch.php?step_edit=left", "response"); OdswiezMape(); } } document.onkeydown = przechwyc; Zrobiłem tak i nie działa heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Grudnia 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 req.OnSuccess = function() { gotowy = true; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Mógłbyś mi to podpiąć pod ten skrypt co dałem? :) Bo albo źle robię albo to jest źle heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Grudnia 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 http://mintajax.pl/Przewodnik/Obiekt-Request/ Dokumentacja przede wszystkim! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się