Skocz do zawartości

Galeria Grafik


Patrysław

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Dobra, napisałeś bez nosa, więc tego się nie czepnę. Ale słowa nie wspomniałeś o:

 

-brzydkich uszach

-sześciu palcach (albo pięciu takich samych bez kciuka trzymające brązowy kamień)

-brzydkich/żałosnych/okropnych/zrytych mięśniach brzucha

-braku włosów (też specjalnie?)

-dziwnym niekontrolowanym przechyleniu w lewo

-nożu/mieczu (?)

 

 

Praktycznie można by wymieniać w nieskończoność. Kiepska pracka. Właściwie tylko jego przepaska wyszła w miarę dobrze, ale to pewnie filtr czy coś takiego, nie wiem w czym to robiłeś, więc ci nie powiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc cwaniaczku teraz ja trochę się potłumaczę .

Po 1 - To tylko koncept art jeśli nie wiesz co to jest to ja Ci tego nie powiem.

Po 2 - Czy gdy Ty stawiasz nogę postawną do przodu (krócej mówiąc) 'chodzisz' to jesteś sztywny jakbyś kija połknął ?

Po 3 - Na przepasce nie ma żadnego filtra.

Po 4 - Nie zgrywaj greka , o.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc cwaniaczku teraz ja trochę się potłumaczę .

Po 1 - To tylko koncept art jeśli nie wiesz co to jest to ja Ci tego nie powiem.

Po 2 - Czy gdy Ty stawiasz nogę postawną do przodu (krócej mówiąc) 'chodzisz' to jesteś sztywny jakbyś kija połknął ?

Po 3 - Na przepasce nie ma żadnego filtra.

Po 4 - Nie zgrywaj greka , o.

 

Pozwolisz, że skontrargumentuję.

 

1. Z definicji koncept artu nie wynika niestety, że nie można o niej złego słowa powiedzieć. Skoro wstawiłeś tutaj to, mam nadzieję, chciałeś, aby ktoś to ocenił. Swoją drogą, pewnie byś się tak nie rzucał, jakby ktoś pochwalił, hm?

 

2. Jego prawa jest do przodu wysunięta, tak? To jakoś nie wygląda na większą, a tak powinno być, bo teoretycznie jest bliżej. I na pewno aż tak by się człowiek nie przechylił.

 

3. Ok, nie wiem w czym robiłeś, ale chodzi o to, że to nie jest robione paseczek po paseczku.

 

4. Yhm.

 

 

 

@Makary

Najs. Popraw rękojeść, część fioletowa jest taka zbyt prostokątna. Ogólnie lepiej poprawić kolorki całej rękojeści, bo ta czerwona wygląda jak zrobiona z marmuru. Weird. Ale trzeba przyznać, że się napracowałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
To najwyraźniej ja inaczej odbieram pojęcie koncept art.

No najwyraźniej,

a mieczyk jak z mangi jakiejś, czy innych transformersów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lion czemu dużo poly = źle?

nie mówię że źle ale więcej poli= mniejsza wydajność, dłuższy czas renderu (zwłaszcza po dodania shaderów i innych effektów) itp.

 

wszystko zależy jak chce użyć ten model jak do animacji (prezentacji itp.) to liczy się dokładność modelu nad wydajnością jak do gry to wydajność jest ważniejsza od dokładności, proste :)

 

edit: Internet mi coś szwankuje :/

Poza tym nie ma sensu robić dokładnego modelu z mnóstwem poli w miejscach w których odbiorca nie zobaczy wyraźnej różnicy (np. background miasta w animacji, drobne szczegóły itp.) bo to wiąże się z czasem (zarówno pracy jak i renderingu) a jak każdy już pewnie wie czas = pieniądze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...