Skocz do zawartości

Galeria Grafik


Patrysław

Rekomendowane odpowiedzi

@Tymon: Nie siedzę długo w pixel-arcie nie mówiąc juz o postaciach.

To jest całkiem niezłe, problemem jest tylko "ile rzeczy zapożyczyłeś od innej grafiki?".
Nie dużo, ale jak na pierwszą postać to jestem z niej dumny. Dobra przyznam się PODPATRZYŁEM PALEC u jego PRAWEJ ręki (ten wystający), bo mi nie chciał wyjść ;)

Dodatkowo wywaliłeś mu cały brzuch do przodu, po co?
Yyyyy... nie rozumiem za bardzo...

Dla mnie również cała praca ma za małe kontrasty.
A mógłbyś troszkę zmienić moją paletę i pokazać jak to powinno wyglądać? (jeśli możesz oczywiście)

Po za tym, jak chcesz już wykonywać większe sprity to naucz się cieniować bo tutaj jest to po prostu złe.
Nie znoszę cieniować dużych powierzchni, ani zbyt małych (co już wcześniej powiedziałem) :angry2: zawsze mam problem z ich cieniowaniem i nie wiem jak sobie z tym poradzić.

Ostatnie zdania z tej wypowiedzi mogę również odwołać do tego pomijając fakt, że została tu wykorzystana jakaś baza.
Czyli, że w tej bazie też, były powyższe niektóre "błedy"?

 

@UP: Jak się skończyło, bo prócz "czekoladowych lodów włoskich" nie miałem okazji zobaczyć twoich prac...

@EDIT: Pokombinuję, popoprawiam, zobaczę co mi wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Chodziło mi raczej o kolory w obu pracach, w sumie to chyba nawet ta sama paleta, nie? I nie zedytuje Ci jej, sam się musisz tego nauczyć. Nawet jeśli bym chciał to zrobić to bym musiał od razu zedytować całą pracę.

I przyjrzyj się dokładnie, albo jego lewe żebra ostro odstają, albo to brzuch. =)

 

Zobacz moją stronę, tam masz w dziale pixelartów kilka moich prac które łaskawie wrzuciłem na serwer. =p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakim trzeba być cierpliwym i skoncentrowanym O_o

 

Za to podziwiam Tymona , KubeGM i innych prawdziwych "pixelartowcow"(chyba raczej napewno nie tak, no ale nie wiem jak sie na takie osoby mowi).

Mi stawianie pierwszych pixeli gdy probowalem bardziej podnosilo cisnienie, niz polscy politycy.

Tak wiec, ta dziedzine trzeba pozostawic ludziom ktorzy sie do tego nadaja. Bo watpie czy da sie tego wyuczyc na sile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja poprawiona, proszę o dalsze oceny :]

Omega_ZXnew.png

Mi jednak dalej pasuje starsza wersja (nie zwracam uwagi na hełm :jezor: ).To chyba tak z przyzwyczajenia do GBA-owego stylu i shadingu spritów (np.: Sonic Advance czy oczywiście Megaman Zero) .Bez urazy ,ale twój sprite bardziej mi pasuje jako PixelArt ,lub Sprite do jakiegoś MegaMan-owego Fan-Game'a XD . To fanchar ?

Dawno nic nie robiłem D:

szoqp1.png

Niezłe ,niezłe ... Kojarzy mi się z dwuwymiarowymi Final Fantasy (jakimikolwiek) ,ale ... shading trochę za bajerancki (Gdyby to była gra ,to chciałbym ,żeby wszystkie sprity były w tym samym stylu :P .) .Ogólnie 4+/5 .

 

EDIT : https://gmclan.org/uploader/3314/329c116b80.png - wersja 0.04 :)

EDIT-2 : https://gmclan.org/uploader/3314/fce72f0f48.png - wersja 0.05 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi jednak dalej pasuje starsza wersja (nie zwracam uwagi na hełm ).To chyba tak z przyzwyczajenia do GBA-owego stylu i shadingu spritów (np.: Sonic Advance czy oczywiście Megaman Zero) .Bez urazy ,ale twój sprite bardziej mi pasuje jako PixelArt ,lub Sprite do jakiegoś MegaMan-owego Fan-Game'a XD . To fanchar ?
Gdybym robił fangame to ybm się nie fatygował i zjechałbym wszystkie sprite'y jakie są udostępnione. Chcę zrobić grę podobną aczkolwiek w innym przedziale czasowym i innej fabule. Chciałbym, żeby ta gra miała podobną rozgrywkę jak w seriach MegaMan Zero, czy MegaMan ZX, a nie żeby to był flak, w którym wyłącznie pokonujesz kolejne plansze, BOSS i koniec. A shading zmieniałem w minimalnych ilościach, za to zmieniłem kolorki tego kombinezonu na jaśniejszy, bo tamten mało kontrastował z kolorem zbroi. Sprite jeszcze pewnie ulegnie zmianom.

Bez urazy ,ale twój sprite bardziej mi pasuje jako PixelArt ,lub Sprite do jakiegoś MegaMan-owego Fan-Game'a XD .
Lol, to jest sprite, ale to nie znaczy, że to nie jest pixelart (no bo to jest) ;)

 

Za to podziwiam Tymona , KubeGM i innych prawdziwych "pixelartowcow"(chyba raczej napewno nie tak, no ale nie wiem jak sie na takie osoby mowi).
Każdy kto chce i ćwiczy to jest w stanie zostać prawdziwym "pixelartowcem" jak ty to mówisz. Chociaż uważam, że określenie dobry jest tutaj lepsze. Prawdziwym pixelartowcem jest osoba taka jak Staś, która robi pixelki rodem ze starych konsolowych gier używając bardzo małej ilości kolorów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy kto chce i ćwiczy to jest w stanie zostać prawdziwym "pixelartowcem" jak ty to mówisz.

 

Watpie, ja chcialem z nudow nauczyc sie tego, przykladalem sie i nic. No chyba ,ze ja jestem taki tłuk . :d

 

Prawdziwym, chodzilo mi o artyste tworzacego bardzo rozbudowane, ladnie cieniowane "twory" ktore by mu sprawialo przyjemnosc, a nie bylo meczarnią. Bylem pod wrazeniem jak zobaczylem taki fajny zamek stworzony za pomoca pixel artu. Byl tutaj nawet chyba przez kogos do niego link podawany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja chcialem z nudow nauczyc sie tego
I w tym problem...

Prawdziwym, chodzilo mi o artyste tworzacego bardzo rozbudowane, ladnie cieniowane "twory" ktore by mu sprawialo przyjemnosc, a nie bylo meczarnią.
Jakby to była dla kogoś męczarnia to by tego nie robił. Ja też moje sprite'y robię dla przyjemności, gry też choć czasem męczy mnie to, że mi nie wychodzi, ale trzeba próbować, ćwiczyć za którymś razem sie uda! :)

 

@Starhedgehog: Weź no daj nową grafę jak zrobisz jakiesz większe zmiany albo chociaż to pocieniuj, bo narazie to widzę, że zmieniasz w kółko lineart. Trochę tu przytniesz, a tam dorysujesz i to wszystko ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w tym problem...

 

Tylko ,ze z nudow u mnie nie znaczy nie mam co robic przez kilka godzin, dni. To bylo akurat kilka tygodni, tak wiec postanowilem sie przylozyc. No i nic, no nie mow mi ,ze nie trzeba miec do tego zadnej wyobrazni. A po drugie od stawiania pojedynczych pikselkow to mi sie nie dobrze robi, po chwili mnie telepie reka i wogole. Tak wiec nie mow mi ,ze jest to nie problem i ,ze kazdy moze sie nauczyc, bo ja jestem zywym przykladem na to ,ze jednak nie. ;p

 

Ja tam osobiscie wole sobie wyrenderowac cos i potem to lekko poprzerabiac, niz pixelartem. Chociaz sam uwazam, ze renderowana grafika do tego sie nie nadaje, a renderowana przecietnie wyglada, no ale co zrobic. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od stawiania pojedynczych pikselkow to mi sie nie dobrze robi, po chwili mnie telepie reka

to samo u mnie :( . Nie mam do tego talentu... chociaż może gdybym się przyłożył mogło by coś z tego wyjść (może).

I myślę że pixelart uzależnia! Strzeżcie się pixelartu! Uzależnia bardziej od tibi! Aaa... bójmy się <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdziwym pixelartowcem jest osoba taka jak Staś, która robi pixelki rodem ze starych konsolowych gier używając bardzo małej ilości kolorów.
Z tym to akurat się nie zgodzę. Znam osoby które siedzą w pixelach więcej niż ja mam lat, a ich grafiki nie są ograniczane do jakichś ekstremalnych ilości kolorów. Ba, są prace które ograniczają się do 256 kolorów tylko i wyłącznie z powodu samego faktu zapisania grafiki do GIFa. Pamiętajmy dodatkowo, że pixelart jaki znamy teraz nie jest tym sprzed kilku lat. Wcześniej wszystko było zależne do rozwoju technologii która decydowała o ilości kolorów.... ba, dodatkowo narzucała jakie to miały być kolory. Np. trzeba było całą pracę wykonać używając palety z C64, albo ograniczać się tylko do CGA. Wraz z pojawieniem się N-bitowych palet, pixelartyści którzy do tego momentu siedzieli tylko i wyłącznie w grafikach przeznaczonych na konsole mogli sobie pozwolić na znacznie większą swobodę, dlatego zaczęły pojawiać się bardziej zmyślne kolorystycznie grafiki. Tak więc nie możemy powiedzieć, że grafiki wykonywane z użyciem "starych palet" są od razu lepsze... ba, nawet mogę spokojnie powiedzieć, że takie prace są od razu niżej oceniane. Oczywiście jeszcze wszystko zależy, praca może być kilku minutowym gniotem, albo wspaniałym tworem ciężkiej pracy.

 

Osobiście jeszcze powiem, że mnie nigdy nie rajcowało używanie cudzych palet takich jak właśnie C64, CGA czy paintowej. Wolę się pofatygować i sam zorganizować paletę do pracy, a przy tym też ekstremalna redukcja kolorów - najczęściej do 9, co dość często widać. =P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może pixelartowiec tradycyjny, old-school pixelartowiec, retro pixelartowiec? :D Niedługo (może po weekendzie) wrzucę parę animacji mojego sprite'a. I jeszcze jedno do Tymona (Tymka?): w ocenie mojego sprite'u napisałeś, że cieniowanie jest zacytuję "poprostu złe". Sprecyzujesz? (opierając się o obecną wersję).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...