Markar Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Mam taki kod w stepie miecza: GML if place_meeting(x,y,O_parent_platforma) {instance_create(x,y,O_iskra)} I chcę żeby O_iskra tworzyła sie na x i y O_parent platforma z którym sie zderza miecz, ale tych obiektów jest dużo, a ja chcę żeby się tworzyło akurat w tym do którego dotknięty jest miecz. Jak to zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 GML other.x other.y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 12 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 @Marek.S: Próbowałem już tak i nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 GML if place_meeting(x,y,O_parent_platforma) with(instance_position(x,y,O_parent_platforma)) instance_create(x,y,O_iskra) Powinno działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 12 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 @Muuuuuczek567: nie, nie działa, w ogóle nie robi sie iskra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Zamiast instance_position, daj instance_place. U mnie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 12 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Teraz działa, chcesz credza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Może być... ale nie musi. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się