Skocz do zawartości

Rysowanie wartości


Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw tworzysz sobie czcionkę np:font0(wybierasz czcionkę) i zaznaczasz opcję BOLD. Dajesz w jakimś kontrolerze event draw i umieszczasz tam klocka: Set the font i ustawiasz wybraną(czyli w przykładzie font0). Następnie wklejasz ten kod(też w draw):

GML
draw_set_color(c_red)

draw_text(mouse_x+10,mouse_y,global.ammo1)

Jeśli masz zmienną ammo1 w jakimś konkretnym obiekcie a nie jako zmienną globalną zamieniasz:

GML
global.ammo1

na

GML
object.ammo1

W miejsce object wpisujesz nazwę swojego obiektu w którym jest zmienna ammo.

EDIT: Kurczę. Spóźniony :jezor:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie: jak zrobić by obiekt był widoczny zawsze "na wierzchu"? tzn. "nad wszystkimi obiektami"?

Odpowiedź: Należy ustawić depth na jak najmniejszą wartość np. -99999999.

 

pytanie nadające się do FAQ jak zauważyłem, ale to tak na marginesie

 

ed: chyba że już jest, dawno nie zaglądałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...