Skocz do zawartości

Time trial


bonczek

Rekomendowane odpowiedzi

Robisz objekt np.obj_stoper i piszesz:

crate:

time[0]=liczba po ktorej mamy przejsc do nastepnego poziomu;

Step:

time[0]-=1
if time[0]=1
{
komenda przejscia do tego romu
}

Draw:

draw_text(x,y,string(time[0]/room_speed)+ 'sekund')

Prosze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Create "czegośtam":

time = 1800; //sekunda standardowo składa się z 30 klatek czyli 60s * 30klatek = 1800

W Step "czegośtam":

time -= 1;

W Draw "czegośtam":

draw_text(x,y,floor(time/30));//floor() chyba zaokrągla liczbę w dół, np. dla time = 1700/30  = 56,6 = 56

Teraz tylko warunek if (time = 0) to "cośtam" ;)

 

Edit: oł, nie zdążyłem :P

time[0]
Po co robić z tego tablicę? :)

time[0]/room_speed

Tu chyba jeszcze floor(time[0]/room_speed) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Yyyy.... ale kombinujecie...

 

1) Tworzymy obiekt licznika.

2) W create dajemy kodzik:

minuty = 1; //liczba minut
alarm[0] = minuty * room_speed;

3) W evencie alarm 0 dajemy odpowiednie akcje wynikowe gdy gracz nie zdąży przejść planszy.

4) Jeżeli zdąży, to musimy alarm 0 wyłączyć, np. poprzez nazwa_licznika.alarm[0] = -1;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...