Skocz do zawartości

bonczek

Użytkownicy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia bonczek

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Ten kod mi nie działa. Działa tylko do jednego obiektu. Nie wiem właśnie dla czego. No ja korzystam z efektu "explode" i nie mogę, a może nie potrafię zrobić tego na zasadzie takiej jak Ty zrobiłeś. Ale chyba dam normalny wybuch i będzie po sprawie.
  2. Wersja dla "ortografomanów": Muszę powiedzieć, że owszem, korzystałem z przykładu, tyle że później. Do tego w niewielkim stopniu (wiedzą o tym Ci, którzy grali w wersję demo). Korzystałem także z pomocy "GMClanowiczów", czy to błąd? Jeżeli chodzi zaś o muzyczkę, to o którą? Nie wiem co to jest Bober Cell. Może jakiś link? Pozdrawiam. P.S. Tak, to była transkrypcja fonetyczna. :)
  3. fenk ju weri, weri macz :D taka notka: deletem sie czysci highscore. jest tez maly blad, ze gdy przejdziemy gre i wejdziemy do HS to znowu bedziemy sie wpisywac (o ile wyniki w hs nie sa wyzsze niz ten uzyskany po przejsciu). cóż. może to jakoś ścierpicie :) pozdro EDIT Tak tylko przypominam :P
  4. niestety to nie jest ok. bo giną wtedy wszystkie obiekty tego typu z planszy.
  5. bo jak nie rzucam granatu(granata?) to variable speed nie istnieje i od razu wyskakuje error przy uruchomieniu gry. a chce osiagnac ten sam efekt, tyle ze obiekt ma miec tez inne wlasciwosci. parent tez nie pomaga
  6. Mam problem: Widok jest z góry. Rzucam granat. Granat wykorzystuje prędkość i tarcie. Mam ścianę. W STEPIE ściany zrobiłem cóś takiego: - IF AN EXPRESSION IS TRUE:: variable_local_exists('speed') - START OF A BLOCK - IF AN EXPRESSION IS TRUE:: (distance_to_object(granat) < 50) - START OF A BLOCK - IF VARIABLE... :: if granat.speed is equal to 0 - DESTROY THE INSTANCE. - END OF A BLOCK - END OF A BLOCK Wszystko działa pięknie i bez zarzutów. Ale gdy robię to samo w innym obiekcie to już nie działa. Pytanie brzmi: dlaczego?
  7. Pełna wersja Facemana https://gmclan.org/up867_3_Faceman.html
  8. potrzebuje kodu na ograniczenie pola widzenia. sciagalem przyklad ale mi nie dziala. moze chodzi o to ze mam 6.1 a przyklad jest starszy. kozystalem z 'szukaj' i nic. moze cos przeoczylem. jestem modemowcem i nie bardzo sobie mogie pozwolic na dluzsze posiedzenia.
  9. Platformy juz poprawilem. AA tez juz nie ma. Ale na razie nie umieszczam pliku. Umieszcze wersje koncowa. Moze to troszkie potrwac, ale jesli komus sie to teraz podoba to zapewniam, ze warto poczekac. Gra bedzie urozmaicona. Fabula tez juz jest :) Dzieki za pomoc.
  10. normalnego menu nie umiem jeszcze. a co nie tak z platformami?
  11. Poprawiona wersja Facemana: https://gmclan.org/up867_3_Faceman__demo_.html Poprawilem sterowanie, co zdecydowanie ulepsza gre. Poprawilem tez kilka innych rzeczy. Stary link nie dziala. niestety nie moge edytowac postu, bo mi jakis blad wyskakuje i musze napisac to tu. Zachecam do sciagania i czekam na komentarze. Potrzebna mi motywacja :)
  12. Czy wie ktuś może jak zrobić time trial? Tzn, że ma się np 1 min na przejście poziomu. Żeby to się wyświetlało.
  13. zmienilbym texture podlogi w 1 poziomie na taka, jakby to powiedziec jednolita. zeby tych pachow nie bylo. dalej nie doszedlem :) poza tym ok. acha to odbijanie od scian. w waskim korytarzu przeszkadza troszkie.
  14. to sterowanie wiem, ze musze poprawic ale nie znam sie na tych calych skryptach jeszcze. choc sadze ze idze sie do tego przyzwyczaic. ja sie przyzwyczailem :). wiadomo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...