Skocz do zawartości

Darkest Tree


Krajowa Rada Stolarzy

Rekomendowane odpowiedzi

cooltext_4b0326f5c6772.png
Darkest Tree to taktyczny multiplajerowy shooter oparty na silniku Skulltaga, będący samodzielną grą. Siły Bezpieczeństwa Ziemi toczą bój z zainfekowanymi przez wirus drzewami, które pragną zagłady ludzkości. Ludzie mają do dyspozycji kilka broni, jak podręczne działo Blaster i karabin maszynowy, z ograniczonymi zasobami amunicji. Drzewa ciskają zaś potężnymi fireballami na krótki dystans, i potrafią skorzystać z wielu umiejętności specjalnych, typu niewidzialność czy też postawienie "sztucznego" drzewa, które zwabi nieświadomych ludzi. Najważniejszą z ich umiejętności to możliwość zamaskowania się wsród wielu drzew rozsianych po mapie, wszak sami są drzewami. Jednak zbyt długie stanie i kampienie sprawi, że wirus zaatakuje mądrzejszą część drzewa i zmusi do zaśpiewania fragmentu openingu do gumisiów, co oznacza szybkie wykrycie przez ludzi. Ludzie w ostateczności mogą skorzystać z taktycznego ładunku nuklearnego, który wyczyści teren w promieniu kilkuset metrów zarówno z drzew jak i niedobitków ludzi. Drugą specjalną bronią jest cholerawieco i nie ma na razie ustalonego działania ponadto, że tymczasowo działa jako wariacja niuka z możliwością postawienia "fałszywych" bomb.

Plansze będą urozmaicone dzięki potworom, które wędrują po mapie i zabijają każdego, bez względu czy to człowiek czy drzewo. Może to być silny minotaur, pilnujący zdobytej fortecy, a może horda zombie penetrująca opustoszałe miasto. Gra nastawiona jest głównie na Team Deathmath, ale nie wykluczam dorobienia paru map specjalnie dla pozostałych trybów dostępnych dla Skulltaga. No i cięzki rock w tle jako muzyczka.

Blebleble, tralaala. To może skriny, prezentujące wszystko, co udało mi się zrobić w ciągu kilku dni od zaczęcia projektu, a dokładnie drugi z dwóch poziomów, minotaura, prawie kompletnego "ludzia" i w pełni okodzone drzewo zabite przez człowieka w botmatchu:

Screenshot_Doom_20091117_202604_4b02f952ae422.png
Screenshot_Doom_20091117_202613_4b02f97757cfc.png
(minotaur ma na razie niebieską obwódkę bo inaczej nie widziałem skurczybyka i nie wiedziałem czy działał normalnie)
Screenshot_Doom_20091117_202635_4b02f9947e995.png

No i szukam zdolnych maperów, spriterów, i koderów ACS (bo DECORATE to umiem.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sama rozgrywka (drzewa,bronie itepe) zapowiada się bardzo ciekawie (gumisie :D), ciekawi mnie jak to wszystko zbierzesz w całość.

Co do grafiki, to brzydko wygląda ten skalowany przeciwnik i bronie;/ Jednak mimo wszystko z chęcią będę obserwował rozwój projektu i później jak wyjdzie napewno zagram:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sama rozgrywka (drzewa,bronie itepe) zapowiada się bardzo ciekawie (gumisie :D ), ciekawi mnie jak to wszystko zbierzesz w całość.

 

Właściwie to podstawowe elementy rozgrywki są ukończone. Pozostało tylko oskryptować niektóre badziewia ACS'em, poprawić grafikę i zrobić jakieś mapy.

 

Co do grafiki, to brzydko wygląda ten skalowany przeciwnik i bronie;/

 

Skulltag (i ogólnie silniki oparte na ZDooM) ma swoje ograniczenia. Nie znaczy to jednak że nie da się ich ominąć, choć mnie trochę niechlujowato-oldskulowy styl pasuje.

 

Jeśli ktoś jest zainteresowany (a z pewnością nikt nie jest, i w ogóle każdego gówno ta gra obchodzi) graniem drzewem, oto skren:

Screenshot_Doom_20091118_144718_4b03fb3c6ca52.png

 

Screenshot_Doom_20091118_145521_4b03fd1b5fa9e.png

Omg! prawie niewidzialny minotaur!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda że taka pixeloza. poczekam aż narobisz smaczku jakimś demkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że do grywalnej rozgrywki trzeba sobie lekko podkręcić rozjaśnienie monitora?

 

Zakładam że gracz będzie miał maksymalne rozjaśnienie monitora i normalne ustawienia gammy.

 

A oto efekt dymu, bo nie chciało mi się rysować sprajtów na dekoracje (w akcji wygląda troszku lepiej):

 

Screenshot_Doom_20091118_184931_4b0433de7deff.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uznaj Nas za nienormalnych graczy którzy mają kontrast w normie i pokaż screeny na których coś zobaczymy bez zabawy :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uznaj Nas za nienormalnych graczy którzy mają kontrast w normie i pokaż screeny na których coś zobaczymy bez zabawy :>

 

Jakbym chciał to i tak bym nie mógł, skulltag wywala screena na standardowej konfiguracji jasności nawet jak wszystko wziąłem na maksymalnie jasno. :< Ostatecznie od czegoś są "Options".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości zapytam czy to będzie przeróbka doom'a i da się wszytko otworzyć w edytorach .wad np. Risen3D?

 

Risen3D to chyba raczej port dooma a nie edytor.

To można otworzyć we wszystkim, co bazuje na ZDoom, z zastrzeżeniem że tylko Skulltag oferuje kod sieciowy nadający się do czegoś więcej niż zalagowanego strzelania w tępe i powolne impy. Czyli Risen3d, PrBoom, Doomsday itp. odpadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...