Krajowa Rada Stolarzy Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Darkest Tree to taktyczny multiplajerowy shooter oparty na silniku Skulltaga, będący samodzielną grą. Siły Bezpieczeństwa Ziemi toczą bój z zainfekowanymi przez wirus drzewami, które pragną zagłady ludzkości. Ludzie mają do dyspozycji kilka broni, jak podręczne działo Blaster i karabin maszynowy, z ograniczonymi zasobami amunicji. Drzewa ciskają zaś potężnymi fireballami na krótki dystans, i potrafią skorzystać z wielu umiejętności specjalnych, typu niewidzialność czy też postawienie "sztucznego" drzewa, które zwabi nieświadomych ludzi. Najważniejszą z ich umiejętności to możliwość zamaskowania się wsród wielu drzew rozsianych po mapie, wszak sami są drzewami. Jednak zbyt długie stanie i kampienie sprawi, że wirus zaatakuje mądrzejszą część drzewa i zmusi do zaśpiewania fragmentu openingu do gumisiów, co oznacza szybkie wykrycie przez ludzi. Ludzie w ostateczności mogą skorzystać z taktycznego ładunku nuklearnego, który wyczyści teren w promieniu kilkuset metrów zarówno z drzew jak i niedobitków ludzi. Drugą specjalną bronią jest cholerawieco i nie ma na razie ustalonego działania ponadto, że tymczasowo działa jako wariacja niuka z możliwością postawienia "fałszywych" bomb. Plansze będą urozmaicone dzięki potworom, które wędrują po mapie i zabijają każdego, bez względu czy to człowiek czy drzewo. Może to być silny minotaur, pilnujący zdobytej fortecy, a może horda zombie penetrująca opustoszałe miasto. Gra nastawiona jest głównie na Team Deathmath, ale nie wykluczam dorobienia paru map specjalnie dla pozostałych trybów dostępnych dla Skulltaga. No i cięzki rock w tle jako muzyczka. Blebleble, tralaala. To może skriny, prezentujące wszystko, co udało mi się zrobić w ciągu kilku dni od zaczęcia projektu, a dokładnie drugi z dwóch poziomów, minotaura, prawie kompletnego "ludzia" i w pełni okodzone drzewo zabite przez człowieka w botmatchu: (minotaur ma na razie niebieską obwódkę bo inaczej nie widziałem skurczybyka i nie wiedziałem czy działał normalnie)No i szukam zdolnych maperów, spriterów, i koderów ACS (bo DECORATE to umiem.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 sama rozgrywka (drzewa,bronie itepe) zapowiada się bardzo ciekawie (gumisie :D), ciekawi mnie jak to wszystko zbierzesz w całość. Co do grafiki, to brzydko wygląda ten skalowany przeciwnik i bronie;/ Jednak mimo wszystko z chęcią będę obserwował rozwój projektu i później jak wyjdzie napewno zagram:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajowa Rada Stolarzy Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 sama rozgrywka (drzewa,bronie itepe) zapowiada się bardzo ciekawie (gumisie :D ), ciekawi mnie jak to wszystko zbierzesz w całość. Właściwie to podstawowe elementy rozgrywki są ukończone. Pozostało tylko oskryptować niektóre badziewia ACS'em, poprawić grafikę i zrobić jakieś mapy. Co do grafiki, to brzydko wygląda ten skalowany przeciwnik i bronie;/ Skulltag (i ogólnie silniki oparte na ZDooM) ma swoje ograniczenia. Nie znaczy to jednak że nie da się ich ominąć, choć mnie trochę niechlujowato-oldskulowy styl pasuje. Jeśli ktoś jest zainteresowany (a z pewnością nikt nie jest, i w ogóle każdego gówno ta gra obchodzi) graniem drzewem, oto skren: Omg! prawie niewidzialny minotaur! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Rozumiem, że do grywalnej rozgrywki trzeba sobie lekko podkręcić rozjaśnienie monitora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 szkoda że taka pixeloza. poczekam aż narobisz smaczku jakimś demkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Do tego screena jak grasz drzewem to czary z WoWa :P Co do gry to zapowiada się ciekawie, taki tajemniczy, "straszny" klimat. Nie mogę się doczekać premierki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajowa Rada Stolarzy Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Rozumiem, że do grywalnej rozgrywki trzeba sobie lekko podkręcić rozjaśnienie monitora? Zakładam że gracz będzie miał maksymalne rozjaśnienie monitora i normalne ustawienia gammy. A oto efekt dymu, bo nie chciało mi się rysować sprajtów na dekoracje (w akcji wygląda troszku lepiej): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Na screenach nic nie widać. Będzie tryb dla ludzi? (może te drzewa widzą w ciemnościach, nie wiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 uznaj Nas za nienormalnych graczy którzy mają kontrast w normie i pokaż screeny na których coś zobaczymy bez zabawy :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajowa Rada Stolarzy Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 uznaj Nas za nienormalnych graczy którzy mają kontrast w normie i pokaż screeny na których coś zobaczymy bez zabawy :> Jakbym chciał to i tak bym nie mógł, skulltag wywala screena na standardowej konfiguracji jasności nawet jak wszystko wziąłem na maksymalnie jasno. :< Ostatecznie od czegoś są "Options". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 ehehe czarny prostokąt ..O nie dzięki. Z ciekawości zapytam czy to będzie przeróbka doom'a i da się wszytko otworzyć w edytorach .wad np. Risen3D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajowa Rada Stolarzy Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Z ciekawości zapytam czy to będzie przeróbka doom'a i da się wszytko otworzyć w edytorach .wad np. Risen3D? Risen3D to chyba raczej port dooma a nie edytor. To można otworzyć we wszystkim, co bazuje na ZDoom, z zastrzeżeniem że tylko Skulltag oferuje kod sieciowy nadający się do czegoś więcej niż zalagowanego strzelania w tępe i powolne impy. Czyli Risen3d, PrBoom, Doomsday itp. odpadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się