Cannon Fodder Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Chciałbym zrobić tak ,aby po przekroczeniu czerwonej osi przez obiekt T, obiekt A1 przemieścił się na pozycje 300.0 (nie chodzi mi tu o Colission Event z A3 tylko o przekroczenie osi). Potem wraz z przemieszczaniem się dalej obiektu T ,obiekty A1, A2, A3 przesuwały się za koleją wraz z nim (czyli po przekroczeniu osi 300.0, obiekt A2 przemieszcza się za A1 itd. Proszę o pomocy w rozwiązaniu problemu. zielona ramka to view in room; ramka podąrza za niebieskim obiektem T, obiekt T przemieszcza się w prawo po obiektach A1, A2, A3; A1, A2, A3 to obiekty stanowiące tło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 jeśli chodzi o background to nie cza używać obiektów i się męczyć z rozmieszczeniem ich. zaraz napiszę Ci nakierowujący kod :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cannon Fodder Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Właśnie chodzi mi o obiekty, nie o background. Na tych obiektach są sprity z kolizjami. Obiekt T przemieszcza się po transparentach na A1, A2 i A3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 na razie tylko na tyle mnie stać :P https://gmclan.org/up1558_11_sciezki.html zmienne x1, x2, x3 to pozycje twoich ścieżek. może potem ktoś zarzuci bardziej zoptymalizowany sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cannon Fodder Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Dzięki za szybką odpowiedź. Bardzo ciekawe rozwiązanie, chociaż nie do końca o to mi chodziło. Jestem początkujący i jeszcze nie wszystko rozumiem :rolleyes: ale zawsze nauczę się czegoś nowego. Jak ktoś ma inną wskazówkę to bardzo proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 a jakego rozwiązania oczekiwałeś? starałem się zrobić tak jak to opisałeś. Zamiast kwadracików podstaw swoje obiekty i gotowe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cannon Fodder Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Twój przykład jest pewnie bardzo dobry, tylko dla mnie niezrozumiały (jeszcze). Komendy: div mod ,nic mi nie mówią. Popracuję nad tym. możesz mi jeszcze podpowiedzieć w które miejsce podstawić obiekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 div to dzielenie zmiennej bez reszty, natomiast mod to dzielenie z resztą, pewnie miałeś to na matmie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 obiekt1.x = x1 obiekt2.x = x2 obiekt3.x = x3 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cannon Fodder Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 hehe ale banał :thumbsup: działa super! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się