Bosu Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 co zrobić aby textury nałożone na obiekt nie były rozciągnięte ale gdy kończy się tekstura obok niech będzie nałożona kolejna. Chyba rozumiecie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 texture_set_repeat(true) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 psychol@ niestety nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 mowiac inna tekstora miales na mysli zupelnie inna? czyli jakby 2 tekstury na jednym prostokacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Listopada 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 dla d3d_draw_wall etc, to są parametry hrepeat,vrepeat, dla vertexów chyba też można tx,ty ustalać na >1 ale ręki uciąć sobie nie dam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się