Skocz do zawartości

Wielka ucieczka


IamTheLaw

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Wielka Ucieczka demo

 

Gatunek: Strzelanka 2D

 

Opis: Gra zrodziła się z papierowych projektów gry. Jesteś tajnym agentem który został schwytany przez strażników naukowca który terroryzował przywódców politycznych krajów europejskich. Będąc w bazie dowiesz się co tak naprawdę planuje naukowiec. Gra jest w wersjji v.03, zawiera jedną mape która ukazuje engine gry i jej podstawy. Narazie gra posiada bug zmiany broni.

 

Download:

v.01 alpha

https://gmclan.org/up6105_3_Wielka_Ucieczka_Demo_001.html

v.02

https://gmclan.org/up6105_3_Wielka_Ucieczka_Demo_002.html

v.03

https://gmclan.org/up6105_3_Wielka_Ucieczka_Demo_003.html

 

Rozmiar pliku: 4,21mb- pierwsza wersja; ok 5mb druga i trzecia

 

 

Autorzy: OskissoSan, Kajoj

Programowanie:
Kajoj, OskissoSan, pawelpc (drobna pomoc)

Fabuła:
OskissoSan

Grafika:
OskissoSan

Muzyka:
Prodigy i inne których wykonaców nie potrafię określić

Screeny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, głównymi przeciwnikami są jakieś koła zębate, i po strzeleniu w nie one krwawią ;o

Do tego ścinają się na każdej ścianie... Nie no za dobrze to nie wygląda.

Graficznie da się przeżyć, przynajmniej oczy nie bolą. A co do rozgrywki - nie za wiele tego, trochę chodzenia, strzelania. Jak narazie nie ma co oceniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak,Gra średnia ogólnie,grafika słaba i wrogowie dziwni co najmniej...Te kule są za szybkie,działka wyglądają jak automaty z napojami;p ALE grafika to nie wszystko,poza tym ładnie,chociaż chyba za dużą maskę ustawiłeś bo do ściany podejść blisko nie może:D Kilka spraw trzeba podrasować,np krew leci w jedną stronę nie wiem czemu..

Muzyka nie najgorsza,pasuje do tej gry nawet,mi się spodobało

Dobra koniec tej litanii oto moje oceny:

Grafika:3-

Programowanie:4-

Muzyka:4

 

Ogólna ocena: 4 ode mnie:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... Narazie to są podstawy i gra ma pare błędów. Min. Łatwo utknąć w ścianie, i te koła "szczerbate" mają błąd, że utykają w ścianie. Chodziarz z drugiej strony to dobrze bo jak cię taki przeciwnik dorwie to ciężko uciec <_< . Co do krwi z tych przeciwników to jest tymczasowy błąd za którego się w najblirzszym czasie wezmę :P

 

Edit: Zaraz poprawiam maskę przeciwników i bohatera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie to słabo postać blokuje się na niektórych obiektch jest kilka niedociągnięć graficznych takich jak np. postać chowa się pod plamą krwi itp.

Ogólnie nudna ta gra te tarcze jakieś dziwne są i o wiele za szybkie. Gra posiada wiele bugów nie tylko bug poruszania się. Nie oceniam bo nie ma czego ta gra powinna się znaleźć w dziale dema gier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Najnowsza wersja:

https://gmclan.org/up6105_3_Wielka_Ucieczka_Demo_003.html

 

Screen:

http://img26.imageshack.us/img26/3864/sc1k.png

 

Na razie rozgrywa toczy się w testing room gdzie można przetestować 3 rodzaje broni które się podnosi klawiszem g. Poprawiłem depth obiektów, tymczasowo gra nie jest fullscreen. Gra ma mały bug zmieniania broni który już od jakiegoś czasu próbuję naprawić (żeby go uniknąć trzeba bronie podnoscić w takiej kolejności m16a1-ak47-pistolet). Tymczasowo licznik amunicji znajduje się obok kursora.

Btw, jeśli chcesz wiedzieć jak tworzyć przeciwników na mapie, podejdź do komputera on ci wytłumaczy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grze będą tryby: opowieść (czyli normlana liniowa rozgrywka z fabułą), survivor, (jeśli się uda) multiplayer przez neta, testing room (to co macie teraz, ale nie takie ubogie. btw będzie to do odblokowania po ukoćzeniu trybu opowieści). Potem jeszcze inne tryby gry się wymyśli, ale żeby je stworzyć, muszę z kumplem engine skończyć. Narazie daję na pokaz postęp pracy :thumbsup:

btw: wróg jest testowy, oczywiście będzie on inteligentniejszy :P, trwają prace nad nowymi typami przeciwników

 

@up:

O co kaman?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończcie ten swój "engine", ale jak dajecie coś do testowania, to chociaż postarajcie się, żeby ten skrawek gry był grywalny, a nie w stylu: "Macie tu trochę gry, ale dużo w nich błędów i prawie nic do roboty.". Pociski wylatują gdzieś z boku, koleś się zacina w niektórych miejscach (w sensie kolizje źle zrobione), potwory... Czyli tak jak mówiłem dawajcie coś jak to będzie chociaż trochę grywalne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...