Shockah Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Tytuł: TimeSurf Gatunek: platformówka (zręcznościówka) Opis: TimeSurf jest grą platformową, w której poruszasz się postacią posiadającą możliwość manipulowania czasem - możesz go zatrzymać, spowolnić lub przywrócić do normalności. Razem z czasem obiekty (windy, spadające kolce, itp.) zatrzymują się / spowalniają. Jednak na niektóre obiekty nie działa manipulacja czasem (całkowicie, lub tylko jeden tryb). Autorzy: Programowanie: Ja (+Nobody) Pomysł: Ja Grafika: Bagno Screeny: Jeden z poziomów: Normalny tryb: Spowolniony czas: Zatrzymany czas: Filmy: Ze starej wersji: Gra będzie prawdopodobnie wydana na Steamie, ale jako gra darmowa. Jeśli możecie - dajcie mi jakieś pomysły na obiekty które są podatne na kontrolowanie czasu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Super!!! Kiedy premiera?? Nie mogę się doczekać! A i mam pomysł na obiekt podatny na spowalnianie czasu - kręcące się koło z bardzo długimi kolcami ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1410 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Fajna zręcznościówka ale chyba na dłuższy czas się znudzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 ładnie wszystko wygląda :) Tylko urozmaiciłbym grafikę . PS. remix Lemon Tree Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 bardzo ładnie się zapowiada, a co do grafiki, to przydała by się trochę bardziej kolorowa, bo jak narazie to taka "surowa" się wydaje :) btw ten półprzeźroczysty kloc to co to jest? Bo np. w momencie wskoczenia na ruchomą platformę, ten zatrzymuje się pod nią zamiast nad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 To jest duch, pokazuje poprzednie przejście danej planszy (czyli jak przechodził to ktoś ostatnio - taki bajer do pobijania rekordów). Gra bardzo fajna się zapowiada :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Gra zapowiada się średnio, jak na razie mało szczegółów w opisie jak i szczegółów graficznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Miała też być podobno na DS :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Tak, mała różnorodność grafiki, ale póki co bardziej zajmuję się mechaniką gry i jakimiś pierwszymi poziomami. Na pewno będzie większa różnorodność, nie tylko takie "laboratoryjne" grafiki :P Super!!! Kiedy premiera?? Nie mogę się doczekać!Myślę, że dosyć szybko skończymy. No ale zobaczymy. Fajna zręcznościówka ale chyba na dłuższy czas się znudzi.Oj, tak szybko się nie znudzi :P. Sam "Story Mode" zajmie sporo czasu na ukończenie (poziom trudności porównywalny do Jumperów i podobnych gier). A do tego edytor plansz i do pobrania poziomy innych graczy :P PS. remix Lemon TreeNie miałem lepszego pomysłu na muzykę, to dałem taką, o :D. Na pewno będzie inna. btw ten półprzeźroczysty kloc to co to jest? Bo np. w momencie wskoczenia na ruchomą platformę, ten zatrzymuje się pod nią zamiast nad. To jest duch, pokazuje poprzednie przejście danej planszy (czyli jak przechodził to ktoś ostatnio - taki bajer do pobijania rekordów). Gra bardzo fajna się zapowiada :>Zgadza się :) Miała też być podobno na DS :(Nie miała, tylko będzie ;) EDIT: Nie Dawidds, na pewno nie znudzi tak szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 No no, pomysł niezły, pamiętam jak na GG pokazywałeś mi trailer :P Wpisz sobie na youtube "Braid" to taka gra też jak ta i też z czasem ale Braid aż głowę ci rozwali od tego kombinowania :D Co do obiektów podatnych na czas to może klepsydra? Albo zrób że jest kładka i ona nie działa na spowolnienie/zatrzymanie czasu. Oznacz te obiekty jakimś kolorkiem :) Ogólnie super się zapowiada oby tak dalej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Pomysł nie jego ;> Ba, nawet nazwę częściowo zerżnął (oryginał - TimeShift) :D EDIT: Nie Dawidds, na pewno nie znudzi tak szybko.Nie rozumiem, jak można odpowiadać na wiadomość na jabbera edytowaniem wiadomości na forum ; ) Sam "Story Mode" zajmie sporo czasu na ukończenie (poziom trudności porównywalny do Jumperów i podobnych gier). A do tego edytor plansz i do pobrania poziomy innych graczyWłaśnie chodzi o to, że zatrzymywanie/spowalnianie czasu aby przejść pod laserem/wskoczyć na platformę po pewnym czasie się znudzi, i nikt nie będzie chciał poświęcać kupy czasu, aby przejść Story Mode. Na dłuższą metę takie zatrzymywanie czasu daje małe możliwości stworzenia dużej liczby ciekawych, różnorodnych leveli, a już tym bardziej, jak zrezygnowałeś z walljumpa i "rozpędzania się". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 TimeShift to strzelanka w 3D, więc TimeSurf to zupełnie co innego. A zobaczysz, jeszcze cię zaskoczę jak niektóre poziomy trzeba będzie przejść :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Gra zapowiada się średnio, jak na razie mało szczegółów w opisie jak i szczegółów graficznych. Bo twoje gry maja duzo szczegolow w opisie ; ) A graficznych to duzo bo ja robilem grafe lol. Tez gdzies mnei tam powinienes wsadzic w kreditsy, gdyby nie ja, nie mial bys komu narzekac co nie dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 gra bardzo nieciekawie wygląda. Jumper miał jakiś styl - a tu: brzydki bohater, proste kloce, tło - jakieś rozmazane. efekty świetlne mogą być. mimo to nie o grafikę tu chodzi. jeden ciekawy patent nie wystarczy - pomyślcie nad samymi przeszkodami, którym trzeba będzie stawić czoła. lasery, parę rodzajów platform - to nie wystarczy. jeśli chcecie mieć port na DSa, zacznijcie robić już teraz - to nie jest zbyt mocna maszyna. a jeszcze ta cała manipulacja czasem może być niezłym wyzwaniem dla tej konsoli. już kafelki i sprity pomijam, ale i tak to się obsługuje dużo ciężej niż bitmapy na PSP. ja życzę powodzenia, 4 gwiazdy na szczęście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Co do DSa - wiem, że może być ciężko, już się trochę tym bawiłem. Szkoda, że raczej nie mamy szans na SDK od Nintendo, by nie było może takich ograniczeń... To jest dopiero zapowiedź, dosłownie WSZYSTKO może się jeszcze zmienić :P. Grafika też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 W tloa menu jest by ja, a w timesurfie daje 90% że ruch platformowy (kolizje, platformy) też jest mój, ale "kreditsów" się nawet nie spodziewam ;> btw ciekawe, dlaczego mnie nie narzeka, że coś nie działa, choć dobrze wie, że ja z większą chęcią bym tego wysłuchał niż Ty :) A zobaczysz, jeszcze cię zaskoczę jak niektóre poziomy trzeba będzie przejśćTak, oboje wiemy, że Twoja wyobraźnia jeśli chodzi o tworzenie leveli jest praktycznie zerowa. No chyba, że zatrudnisz Nobody'iego czy kogoś do tworzenia leveli, ew. będziesz się wzorował na tych z Jumperów (lol, dopiero zauważyłem, że jumper nie tylko sweter, a jeszcze jest gra o takiej nazwie ;d), bo Twoja inwencja twórcza skońcy się po 10 lvlach, a reszta będzie wyglądała tak ciekawie, jak na drugim, trzecim i czwartym screenie. Zrób działko strzelające pociskami - jak się zwolni czas, będzie można je wymijać w powietrzu. Ed: Co do dsa (tak, muszę to powiedzieć) - on się męczył dwa dni ze zrobieniem kolizji prostokątów, bo mu nie działała, i po tym się poddał, więc NA PEWNO będzie ciężko. Ed2: TimeShift to strzelanka w 3D, więc TimeSurf to zupełnie co innego.Dobra dobra, nie odwalaj. Sam byłem "świadkiem" (na odległość :) ) jak grałeś w TimeShifta, i, jak Ci się już strasznie spodobała, postanowiłeś zrobić taką samą - oczywiście, ograniczyłeś się do możliwości GMa, wziąłeś pod uwagę to, że Jumper też Ci się spodobał i wyszła platformówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Zrób działko strzelające pociskami - jak się zwolni czas, będzie można je wymijać w powietrzu. A po zatrzymaniu czasu będzie można zmienić kierunek pocisku przez co działko zostanie trafione :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 on się męczył dwa dni ze zrobieniem kolizji prostokątów, bo mu nie działała, i po tym się poddał, więc NA PEWNO będzie ciężko. w pierwszy dzień nauki programowania na DSa, którą przerwałem, zrobiłem działającego Ponga. to imo jest problem nie z DSem, tylko z waszą metodą, bo akurat nie ma nic prostszego niż kolizja 2 prostokątów. nawet zwykłe porównanie zadziała. próbujcie, bo na początku nie jest lekko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Do ponga w sumie nie trzeba było kolizji prostokątów, wystarczyło pozycje piłki sprawdzać :P Shocker zaraz napisze, że nie miał problemu ze zrobieniem kolizji, tylko ds się buntował, czy coś w tym stylu - dokładnie nie pamiętam, jak on się wtedy tłumaczył (zaraz sprawdzę, czy nie mam w archiwum tego jeszcze), pamiętam tylko, że jakąś głupotą. Nawet mam jeszcze na dysku przykład kolizji prostokątów (w gmie) który dla niego wtedy zrobiłem ;D Ed: Niepotrzebnie edytowałeś posta. Poprzednia wersja już wystarczająco wyczerpywała temat ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Do ponga w sumie nie trzeba było kolizji prostokątów, wystarczyło pozycje piłki sprawdzać :P Shocker zaraz napisze, że nie miał problemu ze zrobieniem kolizji, tylko ds się buntował, czy coś w tym stylu - dokładnie nie pamiętam, jak on się wtedy tłumaczył (zaraz sprawdzę, czy nie mam w archiwum tego jeszcze), pamiętam tylko, że jakąś głupotą. Nawet mam jeszcze na dysku przykład kolizji prostokątów (w gmie) który dla niego wtedy zrobiłem ;D Ed: Niepotrzebnie edytowałeś posta. Poprzednia wersja już wystarczająco wyczerpywała temat ;d mi tam co do obliczeń i sprawdzeń emulator (nie mam tego szczęścia posiadania prawdziwego DSa, mam PSP i na nie programuję) nie kaprysił, ale przejrzenie nawet cudzego kodu źródłowego jakiegoś programu może załatwić (tzn. pomożeć rozwiązać) problem. możliwe też, że ze środowiskiem coś nie tak. w programowanie na DSa się nie zagłębiałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 W tloa menu jest by jaAkurat zabieramy się za zmianę go :P a w timesurfie daje 90% że ruch platformowy (kolizje, platformy) też jest mój, ale "kreditsów" się nawet nie spodziewam ;>Dobrze że zostawiłeś 10%. Ed: Co do dsa (tak, muszę to powiedzieć) - on się męczył dwa dni ze zrobieniem kolizji prostokątów, bo mu nie działała, i po tym się poddał, więc NA PEWNO będzie ciężko.Kolizje w jakikolwiek sposób pisałem działały identycznie - czyli dobrze. Problem leżał zapewne w pozycjach sprite'ów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Wydaj demko, bo jak Cię znam, to nie pisałeś tego od nowa = zostawiłeś ruch (jak robiliśmy timesurfa we trzech jeszcze, to pieprzył Ci się ruch po pionowych platformach - pamiętasz :P ?)). A filmik który dałeś to jest DOKŁADNIE ta wersja, którą znam, a jakoś wątpię, aby Ci się chciało "ot tak" robić ruch od nowa. Chociaż dobra, koniec, bo to rozmawianie we dwóch na publicznym kanale przestaje mi się podobać... ;d Kolizje w jakikolwiek sposób pisałem działały identycznie - czyli dobrze. Problem leżał zapewne w pozycjach sprite'ów.Lol, hehehehe. Idę przeszukać to archiwum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Gra niezła, aczkolwiek pomysł dość popularny i jeżeli nie zastosujesz jakichś innowacyjnych rozwiązań to nie będzie się wyróżniać. Poprawiłbym grafikę, a także logo bo za ładnie nie wygląda :P Gra będzie prawdopodobnie wydana na Steamie, ale jako gra darmowa. To każdy może sobie wydać grę na steamie?? o.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Jeśli nazywasz się Filip Butkiewicz, załatwiasz sobie z Valve, że od teraz w Steamie istnieje "Lime Entertainment", i możesz sobie wydawać co chcesz. A logo to on zrobił dla jaj, żeby pusto nie było (albo Bagno mu zrobił, co jest bardziej prawdopodobne, bo Shocker nie ma gimpa na kompie nawet (eh, ile ja o im wiem :>)). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Jeśli nazywasz się Filip Butkiewicz :( bez tego nie da rady? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Dawidds nie jesteś fajny zdradzając na publicznym forum wasze prywatne tematy i rozmowy, tak się po prostu nie robi. Jak masz coś na prawdę mu do zarzucenia to porozmawiaj z nim prywatnie, a to jakies głupie gadanie, żeby go ośmieszyć, czy sam nie wiem w jakim celu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 blee... na DS'a? a na PSP nie będzie :crying: ? A i dźwięk trzeba zmienić, jak już zresztą pisałeś :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 To że Bagno się nazywa Filip nie jest żadną tajemnicą, a poprzednia nazwa teamu (PBGS) była utworzona też właśnie od jego imienia i nazwiska Co do zdradzania prywatnych spraw - gwarantuję, że osoba, której to dotyczy nie czuje się z tego powodu zgorszona/ośmieszona. bez tego nie da rady?Niestety, tylko on posiada magiczną umiejętność przekonywania Valve (w sumie prostą amatorską gierką). Jest to zdolność całkowicie odległa od normalnych ludzi ;) Nie pomysł na grę, tylko bardziej na level - pionowy "szyb", gdzieś na górze parę (poziomych) laserów. Aby przejść na górę, musimy spowolnić czas, spowodować, że kolce z góry szybu będą spadać, a jeden z nich spadnie później niż inne, kiedy kolce zasłonią lasery zatrzymujemy czas, i możemy przedostać się na górę :P Ed: No nie, post bez ani jednej emotikony :> Poprawiono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 No no, nareszcie jakaś "logiczna" platformówka :), 5/5 . Poczekam sobie na demko ^_^ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się