Prodayle Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 jak można napisać zmienną sprite_change? No bo chciałbym napisać skrypt: (nie mówie że jest poprawny więc nie kopiować) if keyboard_check(vk_left) { sprite_change(np. spr_left); hspeed=-5; } no i zamiast tego "change_sprite"(bo nawet takiej zmiennej nie ma :rolleyes: ) chiałbym napisać odpowiednią zmienną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 GML sprite_index=spr_left; masz helpa. a jak nie umiesz angielskiego, TO SIĘ NAUCZ i użyj szczątek dokumentacji na stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 if keyboard_check(vk_left) { sprite_index=(nazwa sprita) hspeed=-5; } tak powinno być dobrze (Jaklub szybszy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prodayle Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 "sprite_index" Wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 E.w. napisz skrypt, nazwij go sprite_change, a w nim wpisz: GML sprite_index = argument0 W tedy tylko piszesz to swoje sprite_change(nazwa sprite) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się