Arekadiusz Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Mam taki kod w evencie create: GML var nick,nickpo,nicki; nick=get_string('Haslo','') ini_open('konto.ini'); ini_read_string('Konto','login',nicki) nickpo=odszyfruj(nicki) if nick=nicki { show_message('ok!') } else { show_message('źle!') } Co jest tu źle? Dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Nie znam się za bardzo na tym, ale domyślam się, że powinno być "if nick=nickpo" bo nicki jest przed "odszyfrowaniem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Zmieniłem i wyświetla się taki błąd: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Listopada 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 GML zmienna = ini_read_string('Konto','login','domyślnie'); Nadanie wartości zmiennej następuje poprzez znak = :) GM nie obsługuje wskaźników :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Teraz działa tylko że po wpisaniu nicku wyświetla się błąd: Co jeszcze jest źle?? Edit:W tym obiekcie jest tylko ten kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Listopada 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 błąd funkcji real() (...), do zamiany tekstu w liczbę służy funkcja real(), jednak tekst taki może zawierać tylko cyfry, znak minus, kropkę oddzielającą część dziesiętną oraz znak wykładniczy E (np. 1.E+1), bez liter i innych znaków. skrypt odszyfruj() zapewne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Tak,posłużyłem się twoim artykułem. Jak naprawic ten błąd? Mam jeszcze jeden problem: Gdy zrobie gre,następnie utworze do niej instalator,zainstaluje,uruchomie ją ze skrutu na pulpicie i zapisze gre za pomocą funkcji save_game to zapis pojawia się na pulpicie.Co zrobić aby zapis pojawiał się w katalogu instalacji?? Pisałem o tym już w poprzednim moim temacie i dostałem odpowiedź: working_directory* Working directory for the game. (Not including the final backslash.) program_directory* Directory in which the game executable is stored. (Not including the final backslash.) When you run a standalone game this is normally the same as the working directory unless the game e.g. opens a file using the file selector. Note that when testing a game you are creating the program and working directory will be different. In that case the working directory is the place where the editable version is stored while the program directory is a temporary directory for testing. temp_directory* Temporary directory created for the game. (Not including the final backslash.) You can store temporary files here. They will be removed at the end of the game. Lecz nie wiem jak się posłużyc tymi funkcjami! Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Listopada 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 nie wiem jak wygląda ten skrypt, ale jest też funkcja string_digits() zwracająca tekst tylko z cyframi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Jak jej użyc? Skrypt odszyfruj wygląda tak: GML text=argument0; pos=0; len=string_count('$',text); //zamień to $ przy zamianie innych! szyfr='';for (i=1; i<len+1; i+=1;) { pos=string_pos('x',text); szyfr+=chr(real(string_copy(text,1,pos-1)) ); /*pos - 1 -> pobiera text do pozycji o 1 mniejszej od pozycji znaku 'x' */ len2=string_length(text); pos=string_pos('$',text); text=string_delete(text,1,pos); /*pos - 1 -> kasuje text z pozycja znaku '$' */ szyfr+=chr(real(string_copy(text,1,pos-1))/10051900); } return szyfr; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Listopada 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 nie rozumiem tego skryptu, ale mniejsza o to... GML szyfr+=chr(real(string_digits(string_copy(text,1,pos-1)))/10051900); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 A więc co mam zrobic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Listopada 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 napisałem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Oj przepraszam niezauważyłem... A co z tym drugim pytaniem: Gdy zrobie gre,następnie utworze do niej instalator,zainstaluje,uruchomie ją ze skrutu na pulpicie i zapisze gre za pomocą funkcji save_game to zapis pojawia się na pulpicie.Co zrobić aby zapis pojawiał się w katalogu instalacji?? Pisałem o tym już w poprzednim moim temacie i dostałem odpowiedź: working_directory* Working directory for the game. (Not including the final backslash.) program_directory* Directory in which the game executable is stored. (Not including the final backslash.) When you run a standalone game this is normally the same as the working directory unless the game e.g. opens a file using the file selector. Note that when testing a game you are creating the program and working directory will be different. In that case the working directory is the place where the editable version is stored while the program directory is a temporary directory for testing. temp_directory* Temporary directory created for the game. (Not including the final backslash.) You can store temporary files here. They will be removed at the end of the game. Lecz nie wiem jak się posłużyc tymi funkcjami! Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Listopada 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 game_save( program_directory + '/nazwa.sav'); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Teraz to odszyfrowywanie działa tylko,że nawet jak wpisze dobre hasło to wyświetla że źle! Co jeszcze jest źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Listopada 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 To sprawdź co zwraca skrypt i będziesz wiedział jakie hasło odczytał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 A jak to się sprawdza,bo niestety niewiem :( ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Listopada 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 chociażby... GML nickpo=odszyfruj(nicki) show_message(nickpo); i już wiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Wyświetliło się że hasło to jest a. Więc gdy wpisuje hasło a i tak pojawia się że to źle A co do tego drugiego: Ta funkcja program directory nie działa Zapis gry nie tworzy się wogóle! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Listopada 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 if nick=nicki zamień na if nick=nickpo co do sejva, to poczytaj w helpie, że jak testujesz grę, program directory jest w tempie, zatem zamień zmienną na working directiory i wtedy zawsze będzie ok :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Ta zamiana też nic nie daje. Dam link do tego: https://gmclan.org/up6066_12_problem.html Obiekt w którym sie wpisuje hasło to sprawdz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się