Arekadiusz Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Mam taki kod w evencie create: GML var nick,nickpo,nicki; nick=get_string('Haslo','') ini_open('konto.ini'); ini_read_string('Konto','login',nicki) nickpo=odszyfruj(nicki) if nick=nicki { show_message('ok!') } else { show_message('źle!') } Co jest tu źle? Dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Nie znam się za bardzo na tym, ale domyślam się, że powinno być "if nick=nickpo" bo nicki jest przed "odszyfrowaniem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Zmieniłem i wyświetla się taki błąd: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Listopada 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 GML zmienna = ini_read_string('Konto','login','domyślnie'); Nadanie wartości zmiennej następuje poprzez znak = :) GM nie obsługuje wskaźników :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Teraz działa tylko że po wpisaniu nicku wyświetla się błąd: Co jeszcze jest źle?? Edit:W tym obiekcie jest tylko ten kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...