Arekadiusz Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Jak zrobić,że gdy użytkownik piewszy raz uruchomi gre będzie musiał ustalić hasło i login i za każdym kolejnym uruchomieniem podawać ten login i hasło? Czy jest to możliwe? Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 GML pass = get_string("Haseleczko prosze", ""); if(pass == "secretstr") { show_message("witaj w mojej suiper grze :)"); } else { show_message("zle. zgaduj dalej."); game_end(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 A jakaś opcja żeby przy pierwszym uruchominiu gracz mógł sam je wpisać,a dopiero następnym razem wpisywał takie jak podał na początku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Pliki ini :) Masz podane funkcje, wystarczy odpowiednio je wykorzystać. Ew. na forum powinieneś znaleźć podobne pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Dzięki mam nadzieje że sobie poradze Mam jeszcze jedno pytanie: Gdy zrobie gre,następnie utworze do niej instalator,zainstaluje,uruchomie ją ze skrutu na pulpicie i zapisze gre za pomocą funkcji save_game to zapis pojawia się na pulpicie.Co zrobić aby zapis pojawiał się w katalogu instalacji?? I jeszcze jedno pytanie z tym ini: Jak ten plik sie stworzy to każdy może go odczytać.Czy jest jakiś sposób żeby to zaszyfrować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Tak, jest sposób, aby to zaszyfrować :) Szyfrowanie danych E: A co do tego, że zapisuje na pulpicie. Wydaje mi się, że przy zapisywaniu wpisałeś: GML game_save('zapis');Żeby zapisywało w folderze instalacji, to musisz ustawić, aby zapisywało do ścieżki w której jest gra :) E2: Literówka, poprawiłem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Skrót to skrót. Zapisze się w folderze z grą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Bedi: A co jak ktoś zmieni domyślnom ścieżke instalacji?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 working_directory* Working directory for the game. (Not including the final backslash.) program_directory* Directory in which the game executable is stored. (Not including the final backslash.) When you run a standalone game this is normally the same as the working directory unless the game e.g. opens a file using the file selector. Note that when testing a game you are creating the program and working directory will be different. In that case the working directory is the place where the editable version is stored while the program directory is a temporary directory for testing. temp_directory* Temporary directory created for the game. (Not including the final backslash.) You can store temporary files here. They will be removed at the end of the game. Wybierz co chcesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Mam problem z odszyfrowaniem Co tu jest źle?? Skrypt zaszyfruj: GML text=argument0; len=string_length(text); szyfr='';for(i=1; i<len+1; i+=1) { szyfr+=string(ord(string_char_at(text,i))) szyfr+=string(ord(string_char_at(text,i))*1000) +'x'+string(100+round(random(99))) +'$'; } return szyfr; Skrypt odszyfruj: GML text=argument0; pos=0; len=string_count('$',text);//zamień to $ przy zamianie innych! for (i=1; i<len+1; i+=1;) { pos=string_pos('x',text); szyfr+=chr(real(string_copy(text,1,pos-1)) ); szyfr+=chr(real(string_copy(text,1,pos-1))/1000); len2=string_length(text); pos=string_pos('$',text); text=string_delete(text,1,pos); } Obiekt szyfr,w evencie create: GML var login;login=get_string( "Ustal swój nowy login:",argument0 ); txt=login; txt2=zaszyfruj(txt); txt3=odszyfruj(txt2); ini_open('login.ini'); ini_write_string('login','login22',txt2) Obiekt logowanie,w evencie create: GML ini_open( 'login.ini' ) var pas1;pas1=ini_write_string('login','login22',0); pas7=odszyfruj(pas1) pas = get_string("Hasło:", ""); if(pas == pas7) { execute_shell("aa.exe",0); game_end() } else { show_message("Źle!"); room_goto(rwybierzjezyk) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 zamień GML var pas1;pas1=ini_write_string('login','login22',0); na GML var pas1;pas1=ini_read_string('login','login22',""); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Zrobiłem tak i po wpisaniu hasła wyświetla się błąd taki jak na screenie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi