Skocz do zawartości

Zablokowane Gra na hasło


Arekadiusz

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki mam nadzieje że sobie poradze

 

 

Mam jeszcze jedno pytanie:

Gdy zrobie gre,następnie utworze do niej instalator,zainstaluje,uruchomie ją ze skrutu na pulpicie i zapisze gre za pomocą funkcji save_game to zapis pojawia się na pulpicie.Co zrobić aby zapis pojawiał się w katalogu instalacji??

 

 

I jeszcze jedno pytanie z tym ini:

Jak ten plik sie stworzy to każdy może go odczytać.Czy jest jakiś sposób żeby to zaszyfrować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jest sposób, aby to zaszyfrować :) Szyfrowanie danych

 

E: A co do tego, że zapisuje na pulpicie. Wydaje mi się, że przy zapisywaniu wpisałeś:

GML
game_save('zapis');
Żeby zapisywało w folderze instalacji, to musisz ustawić, aby zapisywało do ścieżki w której jest gra :)

 

E2: Literówka, poprawiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

working_directory* Working directory for the game. (Not including the final backslash.)

program_directory* Directory in which the game executable is stored. (Not including the final backslash.) When you run a standalone game this is normally the same as the working directory unless the game e.g. opens a file using the file selector. Note that when testing a game you are creating the program and working directory will be different. In that case the working directory is the place where the editable version is stored while the program directory is a temporary directory for testing.

temp_directory* Temporary directory created for the game. (Not including the final backslash.) You can store temporary files here. They will be removed at the end of the game.

 

Wybierz co chcesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z odszyfrowaniem

Co tu jest źle??

 

Skrypt zaszyfruj:

 

GML
text=argument0;

len=string_length(text);

szyfr='';for(i=1; i<len+1; i+=1)

{

szyfr+=string(ord(string_char_at(text,i)))

szyfr+=string(ord(string_char_at(text,i))*1000)

+'x'+string(100+round(random(99)))

+'$';

}

return szyfr;

 

Skrypt odszyfruj:

 

GML
text=argument0;

pos=0;

len=string_count('$',text);//zamień to $ przy zamianie innych!

for (i=1; i<len+1; i+=1;)

{

pos=string_pos('x',text);

szyfr+=chr(real(string_copy(text,1,pos-1)) );

szyfr+=chr(real(string_copy(text,1,pos-1))/1000);

len2=string_length(text);

pos=string_pos('$',text);

text=string_delete(text,1,pos);

}

 

Obiekt szyfr,w evencie create:

 

GML
var login;login=get_string( "Ustal swój nowy login:",argument0 );

 

 

txt=login;

txt2=zaszyfruj(txt);

txt3=odszyfruj(txt2);

 

ini_open('login.ini');

ini_write_string('login','login22',txt2)

 

Obiekt logowanie,w evencie create:

 

GML
ini_open( 'login.ini' )

var pas1;pas1=ini_write_string('login','login22',0);

 

pas7=odszyfruj(pas1)

 

pas = get_string("Hasło:", "");

if(pas == pas7)

{

execute_shell("aa.exe",0);

game_end()

}

else

{

show_message("Źle!");

room_goto(rwybierzjezyk)

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...