Skocz do zawartości

Pokazywanie hp


XxMichałxX

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem w grze zrobić taki szkic człowieka i on jest wypełniony "krwią". Poziom krwi jest zależny od ilości zdrowia - taki jakby pasek zdrowia o ksztalcie czlowieka. I teraz nie mam pomysłu jak to zrobić, pamietam ze przed wczoraj sobie to wymyslilem i wiedzialem a dzis zapomnialem i nie moge wykminic co wykombinowalem wtedy. Teraz jedyne co mi do glowy wpada to najpierw narysowac czerwony kwadrat o wysokosci zaleznej od hp, a na to szkic tego człowieka, ale po bokach by wtedy rogi wystawaly.. To jak macie pomysł (napewno) to zapodajcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domyślam się, że to ma wyglądać tak:

100%

O

/|\

/\

66%

O

/|\

/\

0%

O

/|\

/\

wtedy draw_sprite_part. TO NAPRAWDĘ NIE JEST TRUDNE

GML
draw_sprite_part(sprite,klatka,lewy brzeg wycinka,górny brzeg wycinka,szerokość wycinka,wysokość wycinka,x,y);

ja bym zrobił na sprite i sterować image single

jak ty sobie to wyobrażasz.

pomyśl zanim napiszesz, k

100 klatek - zuo, ale wcześniej miałem na myśli co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tak:

HP.RAR 973KB

W środku hp.gm6 i hp.exe

 

I ja bym chciał żeby tego czarnego całego kwadrata nie było, tylko zeby sama dziura w ksztalcie czlowieka byla. To jak to zrobic?

 

 

e: lol napisalem posta patrze a nad nim 5 nowych

e2: jaklub no to zaraz zrobie na draw_sprite_part i sie zobaczy

e3: nie no ale w ogole nie ma sensu na draw_sprite_part. co to ma niby dać? nic nie da. utnie z lewej utnie z prawej a rogi i tak zostaną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...