ziomekkamil Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 1 Pytanie Chodzi o to że np. postać strzela GML alarm[0]=40 i chce zrobić żeby po zebraniu ak47postać strzelała cześciej nie 40 ale 10. 2 Pytanie Jak zrobić tablice punktów że przy podzielonym ekranie np 1 gracz zabije 2 i to pokazuje sie ze ma 1 punkt ale zeby te punkty chodzily w lewym górnym rogu za graczem z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smarzeek Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 GML alarm[1]=10 Powinno Dzialac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 GMLalarm[1]=10 Powinno Dzialac. ale m chodzi o to że jak zbiore coś to szybciej strzeela ps.to nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Powinno Dzialac Tak a przy 10 broniach będziesz ustawiał 10 różnych alarmów? Możesz to zrobić w różny sposób, zależy jak masz zrobioną zmiane broni, zresztą miałeś już podany jeden sposób w temacie z grą. GML //create szybkoscSTR=0 //gdzieś tam przy zmianie broni szybkoscSTR=10 //przy zmianie na ak, przy zmianie na inną broń znowu ustawiasz na np. 40 //przy strzale: alarm[0]=szybkoscSTR 2. GML //draw draw_text(x-50,y-100,PUNKTY) O ile dobrze zrozumiałem, bo o co Ci chodzi z tą tablicą punktów to nei wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 ok to działą ale jak zrobić ze jak niezbiore ak47 to niemoge zmienic jak zbiore to moge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 yyy co? czego nie możesz zmienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 boshe Chodzi mi oto ze niemoge zmienic na ak47 dopiero jak je zbriore jak to zrobic!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 O ile zrozumiałem, to chodzi o to, że jeśli nie masz ak47, to nie możesz zmienić broni na ak47 - dopiero, gdy zbierzesz. Innymi słowy, chodzi Ci o to, żeby jak masz pistolet i ak47, to móc przełączać między tymi brońmi. To proste. Zrób zmienną "bron" i na początku niech będzie to "pistolet". Jak zbierzesz ak47, to zmień ją na "ak47". I zrób w Stepie, że jeśli "bron" = "pistolet", to bierzesz statystyki i dane pistoletu, a jak "bron" = "ak47" - to ustaw dane i statystyki ak47. Przy czym mówiąc o danych broni, mam na myśli częstotliwość, siła itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 GML //create for(i=0; i<ilosc_broni; i+=1) //zamiast ilosc_broni wpisujesz liczbe broni którą można zebrać { bron=0 } //przy zebraniu pistoletu: bron[0]=1 //przy zebraniu ak bron[1]=1 //itd. //przy zmianie broni na ak(nie wiem jak to tam masz zrobione) if bron[1]=1 { sprite_index=s_hero_ak //ustawiasz sprita lub nie na wybraną broń szybkoscSTR=10 } Ciężko mi dokładny kod Ci podać, bo nie wiem jak to już masz tam porobione, ale zarys już masz więc powinieneś sobie poradzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 ok działa thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się