MarioGreen Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 jak zrobić aby o_przech :D chodził sobie po planszy w różne strony raz w tą strone raz w drugą i tak dalej po prostu zeby w moim przypadku chodził po mieście... chodnikiem i nie wchodził na budynki itd... Dziękuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Masz na glownej przyklad chodzenia ala GTA. Sprawdzaj przy obrocie czy place_free i masz : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioGreen Opublikowano 10 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 ale chodzi mi o to aby bot chodzil nie ja po planc=szy sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 też jest taki przykład na głównej, poszukaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 właśnie w przykładzie gta na każdym narożniku chodnika są ustawione obiekty, i przy kolizji przechodnia z tym obiektem dajesz GML direction=choose(0,90,180,270) image_angle=direction Najprościej, choć akurat w tym przypadku przechodzeń może także zawrócić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Daj mu w create klocek, który robi że idzie. I tam zaznacz jednocześnie lewo i prawo i wpisz szybkość. Program losowo wybierze kierunek. No i zrób obiekt o_wall i daj mu solid. Wtedy nie będzie widoczny. I ustaw go obok budynków i daj event że jak o_przech się z nim "pocałuję" :D to ustal taki sam klocek co wcześniej tylko zaznacz w środku. Aha co do tego klocku to jest to pierwszy klocek z pierwszej zakładki od góry. Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 No i zrób obiekt o_wall i daj mu solid. Nie solid tylko odznaczyć visible... daj event że jak o_przech się z nim "pocałuję" to ustal taki sam klocek co wcześniej tylko zaznacz w środku. Jak zaznaczy środek to przechodzeń stanie w miejscu i nie będzie szedł dalej, czyż nie? A tak wogóle to klocki są ble Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się