Makary155 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Chciałbym w swojej grze dodać efekt aury z particlów wokół postaci. Problem w tym że to nie gra top down a izo, a dodanie emitera poruszającego się po okręgu wokół postaci pod lekkim skosem głupio wygląda i trzeba tam użyć elipsy. Drugą rzeczą z którą nie mogę sobie poradzić to ruch emitera po spirali. Chciałbym dodać ten efekt do czaru Implozji, gdy cząstki dojdą do postaci, ten ded. Będę wdzięczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 spirala to ruch po okręgu gdzie promień się cyklicznie zmniejsza. Elipsa spłaszczona w poziomie, to: [x=x; y*skala_splaszczenia] GML emX=x+lengthdir_x(promien,kierunek) emY=y+lengthdir_y(promien,kierunek)*skala_splaszczenia promien-=zmniejszenie_promienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Do implozji polecam pobawić się attacorami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się