LolikZabijaka Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 GML //Wyświetlamy wszystkie cyfry for(i=cyfry;i>0;i-=1) draw_sprite(spr_licznik,klatka,20+(cyfry-i)*18,50); draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y) Cześć, jak przerobić ten kod, aby panel podążał za postacią? Kombinowałem z tym już, ale nie mogę wykombinować. Za pomoc z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 GML for(i=cyfry;i>0;i-=1) draw_sprite(spr_licznik,klatka,x+(20+(cyfry-i)*18),y+50); draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y) o to chodziło bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 GML xx = view_xview[ 0 ] + view_wport[ 0 ] - 1024 // pozycja panelu yy = view_yview[ 0 ] + view_yport[ 0 ] +768 //pozycja panelu 2 draw_sprite( s_hud , 0 , xx , yy ) //Rysuj panel</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 5 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 panel jest oddzielnym obiektem, niestety nadal stoi w miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Może nie masz viewa ustawionego i dlatego nie działa sposób wyżej. Spróbuj z tym: draw_sprite( s_hud , 0 , o_Hero.x-50 , o_Hero.y-50 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 O widzę, że ktoś tu skorzystał z mojego przykładu licznika :D Miło : ) Musisz ustawić viewa podążającego za graczem i do współrzędnych rysowania licznika dodawać współrzędne viewa. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 6 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 dobrze, a jak to zrobić, przepraszam za kłopot, ale długo już nie korzystałem z GML więc mogę mieć problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 W ustawieniach rooma, w zakładce view zaznaczasz oba pola dla view0 i ustawiasz na samym dole obiekt za którym ma podążać view. A w drawie licznika do współrzędnych rysowania dodajesz współrzędne viewa czyli view_xview[0] i view_yview[0]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 6 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 ta, to wiem, tylko nie wiem jak kod ułożyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 GML //Wyświetlamy wszystkie cyfry for(i=cyfry;i>0;i-=1) draw_sprite(spr_licznik,klatka,20+(cyfry-i)*18+view_xview[0],50+view_yview[0]); draw_sprite(sprite_index,image_index,x+view_xview[0],y+view_yview[0]) Takie to trudne dodać dwie zmienne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 może i nie jest trudne, ale zapomniałem sporo, bo od dawna nie używałem GM. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się