Skocz do zawartości

Panel podążający za postacią.


LolikZabijaka

Rekomendowane odpowiedzi

GML
//Wyświetlamy wszystkie cyfry

for(i=cyfry;i>0;i-=1)

draw_sprite(spr_licznik,klatka,20+(cyfry-i)*18,50);

 

 

draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y)

 

Cześć, jak przerobić ten kod, aby panel podążał za postacią? Kombinowałem z tym już, ale nie mogę wykombinować.

Za pomoc z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ustawieniach rooma, w zakładce view zaznaczasz oba pola dla view0 i ustawiasz na samym dole obiekt za którym ma podążać view.

 

A w drawie licznika do współrzędnych rysowania dodajesz współrzędne viewa czyli view_xview[0] i view_yview[0].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
//Wyświetlamy wszystkie cyfry

for(i=cyfry;i>0;i-=1)

draw_sprite(spr_licznik,klatka,20+(cyfry-i)*18+view_xview[0],50+view_yview[0]);

 

 

draw_sprite(sprite_index,image_index,x+view_xview[0],y+view_yview[0])

 

Takie to trudne dodać dwie zmienne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...