Skocz do zawartości

Strange Island


bartas

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

prawdziwych graczy nie interesuje czy jedynie zmieniono grafike a reszta to gotowiec.

 

Niestety krytyków to interesuje.

 

Egzekutorze,

nie jesteś krytykiem i

nigdy nie będziesz.

 

Krytyk to nie gracz,

gry tworzy się dla graczy.

Co powiesz teraz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zrozumiałem to tak, jakbyś to ty i reszta gmc była krytykami wystawianych tu gier.

 

A do fabuły nie trzeba naprawdę być jakimś super poliglotą. Pomysł można uchwycić w jednym zdaniu :

Czasy kilkadziesiąt lat od teraźniejszości, odkryto nową wyspę, postanowiono zbadać, napotkano opór, akcja gry

 

Może mi się będzie chciało pisać to ci napiszę od nowa, bo to jest kiczowate.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniejsza o to w jakim stopniu został wykorzystany silnik a ile zostało zrobione ręcznie. Powiem ostatnią rzecz jakom mam dzisiaj do powiedzenia na ten temat, jest to jednocześnie porada dla innych osób. W zapowiedzi powinna być jak najlepsza grafika (ostateczna), ponieważ zapowiedź ma zachęcić nas do grania oraz wyczekiwania na premierę. Teraz ten projekt kojarzyć mi się będzie z rozmazaną grafika, celownikiem rzucającym cień oraz krzakami z wybuchającym obok "czymś".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz ten projekt kojarzyć mi się będzie z rozmazaną grafika, celownikiem rzucającym cień oraz krzakami z wybuchającym obok "czymś".

 

to wybuchające coś to był granat, a z tego co wiem jak granat wybuchnie to go nie ma chyba że coś sie zmieniło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak jestem zmuszony do nabicia kolejnego posta.

 

Skąd niby mam wiedzieć co to jest (równie dobrze może to być wybuchająca mrówka), chciałem tylko powiedzieć, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Na screenach powinno się pokazywać to co najlepsze aby zachęcić internautów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słusznie. Kiedy spojrzałem na ten kanciaty celownik, szare, bezoknowe (chyba) wieżowce, jakieś jajo z rękami i za cholerę nie pasujące do wszystkiego krzaczki nie zapalające się od wuchty szalejącego ognia w pierwszym odruchu nacisnąłem przycisk X w przeglądarce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabuła nawet dobra ale konic mi się nie podoba bo naukowcy nie mogą być wszech wiedzący

Na początku pomyślano że być może jest to baza terrorystów.

Niestety przegrano, bo jak się okazało ?terroryści? dysponują bronią o wiele mocniejszą niż broń wojskowa.

Te dwa kawałki moim skromnym zdaniem są ze sobą sprzeczne bo jeśli piszesz że na początku pomyślano to jest 99,9% że tak nie jest fabuła niczym nie rzuci na kolana graczy, przez co gra będzie na 5 min aby zobaczyć grafę zmień fabułę Od tego na początku pomyślano na np. Okazało się że wszystkie ekspedycje wybuchały ponieważ wyspa wytwarza silne pole magnetyczne co by, też tłumaczyło dlaczego nie odkryto jej wcześniej(po prostu Polacy są the best), ale gracz dowiaduje się że te helikoptery nie wybuchały bo pole magnetyczne zakłócały radary, a ekspedycje nie wracały dlatego że helikoptery nie chciały unosić się w powietrze, lub zostały zniszczone przez przyciąganie jednak załoga przeżyła jeden ze badaczy zobaczył że na wyspie dzieją się różne rzeczy i że niemcy na tej wyspie budują bombę atomową aby wysadzić Polskę badacze niestety nie mogą wysłać żadnych wiadomości do Ojczyzny i postanawiają wziąć sprawę w swoje ręce i tu możesz zacząć walić różne rzeczy np. dodać to że gra będzie typową skradanką typu tieft i będziesz mógł się przebierać za inne postaci aby dostać się do różnych miejsc

 

E. A tak poza tym to czemu wszyscy w grach uczepili się terrorystów z terrorystami walczą Amerykanie my im tylko pomagamy i jak by była taka sytuacja to na pewno wysłano by tam większość Amerykanów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zapowiedzi powinna być jak najlepsza grafika (ostateczna), ponieważ zapowiedź ma zachęcić nas do grania oraz wyczekiwania na premierę.

Idź sobie... Ja i wielu innych graczy może równie dobrze czekać na pomysł/gameplay itp. Zresztą przy tworzeniu gier żadko zaczyna się od grafiki tylko od silnika.

Choć tak naprawde, jak narazie nie znalazłem w tym tyltue nic, co by mnie bardziej zainteresowało. Najbardziej ciekawi mnie jak będa rozwiązane akcje grupowe i w tym jak narazie upatruję głównego plusa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z terrorystami walczą Amerykanie my im tylko pomagamy

byłbyś w temacie to byś wiedział że amerykanom tyłki liżemy, że się tak brutalnie wyrażę. taka prawda że my sie staramy im pomagać, zasłużyć na większe ich wsparcie dla Polski a oni i tak nami się bawią -_-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lechu Helikoptery wybuchały bo na tych 3 wyspach o których pisałem są generatory wytwarzające pole energetyczne :) więc żeby dostać się na tą główną wyspę trzeba rozwalić (albo wyłączyć i tu sie pojawi element skradanki ) jeden generator. Jeżeli gracz zechce to może sam, po cichu wejść do stacji obok generatora i go wyłączyć, a jeżeli chce to może wziąć grupe i zrobić "wjazd" na tą małą wyspę w celu zniszczenia generatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jestem ciekaw jak bedziemy dowodzic grupa? jeden dowodzacy i wybor akcji dla reszty, czy moze mozemy sie przelaczac pomiedzy czlonkami i decydowac co kto ma zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po paru misjach kiedy już bohater będzie dowódcą to zrobie menu z którego będzie można wybrać opcje np. idź do piunktu (wskazana jednostka będzie szła do punktu wskazanego przez celownik), wstrzymać ogień, itp. Jednostke będziemy wybierać przez naciśnięcie odpowiedniej dla niej cyfry np. masz dwóch typów chcesz żeby jednostka nr.1 szła do punktu, to naciskasz 1 (numer jednostki) i 1 (numer rozkazu) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety, ja robie o kosmitach to nie zostaje juz zbyt wiele typów złych gości do wykorzystania, jak nie terroryści :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już pomysł na nową fabułe, tym razem nie odkryto żadnej wyspy, tylko po prostu jej nie zauważono bo wszystko co się znajdowało w zasięgu wyspy od razu zmieniało kurs, a ponieważ wokół niej ciągle była mgła nikt nigdy nie zauważył zmiany :) myśle że jak dobrze pójdzie to jutro, albo jeszcze dziś, dam pełen opis

P.S. o co wam chodzi z tymi terrorystami, przecież w mojej grze ich nie będzie :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem tą nową fabułę, mam nadzieje że się wam spodoba ;) oceniajcie

 

Jest lipiec 2046 rok. Polska wraz z Ameryką, jak co roku wysyła statek badawczy który przepływa cały Atlantyk. Statek oczywiście się zatrzymuje aby pobrać próbki wody, sprawdzając czy nie ma przecieku (pod oceanem są rury łączące laboratorium w Polsce z bazą wojskową w Ameryce). Gdy statek był w połowie drogi nagle pojawiła się gęsta mgła. Przyrządy zaczęły wariować, wskaźniki kręciły się wkoło, a cała reszta maszyn na statku przestała działać. Nagle rozległ się głośny huk, a załoga poczuła silny wstrząs. Statek zaczął tonąć. Na wodę zostały spuszczone 4 łodzie ratunkowe, do których wskoczyły tylko 3 osoby, bo z wody wynurzyła się ogromna macka która podniosła statek, zgniotła go i razem zresztą załogi wciągnęła pod wodę. Ci którzy się uratowali płynęli przed siebie aż w końcu mgła zniknęła, i odzyskali łączność z bazą. Po paru dniach ekipa ratunkowa ich odnalazła i przetransportowała na ląd, tam skąd wyruszyli. Gdy opowiedzieli o tym uznano ich za wariatów i zamknięto w zakładzie psychiatrycznym. Całe zajście uznano za wypadek. Po roku, w lipcu 2047 roku nowy statek badawczy został znów wysłany aby zbadać wodę. Nowej załodze przytrafiło się dokładnie to samo co rok temu poprzedniej, ale tym razem całe zdarzenie udało się zarejestrować na kamerze. Gdy materiał dotarł do bazy wojskowej w Ameryce ta wspólnie z laboratorium w Polsce postanowiła zobaczyć co dokładnie kryje się wewnątrz mgły. Wysłano super cichy, niewykrywalny przez radary, bezzałogowy statek podwodny. Odkryto że podwodą jak i nad wodą jest silne pole energetyczne. Łódź zarejestrowała także kilka małych wysepek na których pole się kończy, lub przedłuża. W Czerwcu 2048 roku wysłano podwodną bazę z żołnierzami na pokładzie, która zatrzymała się przy jednej z małych wysp, i zaczęto planowanie wejścia na wyspę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym tam chetniej zobaczyl gre na podstawie "Cloverfield: Project Monster", jesli chodzi o potwory, bo ten potwor z mackami brzmi tutaj troche jak marynarska stara opowiastka ;p ale zle nie jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...