Skocz do zawartości

Buggy Race


programista

Rekomendowane odpowiedzi

Aha, ale wy korzystaliście z silnika graficznego, nie? I takie jeszcze jedno pytanko... ile robiliście tą grę ?

No Irrlicht + shadery do grafiki tylko. Trudno powiedzieć bo gra była robiona "na krzyż z BIT". Zdarzało się, że bywał tydzień na Buggy Race potem miesiąc przerwy. Tym sposobem produkcja zajęła 6 miesięcy

@Jaklub: Moja sygnaturka jest myląca, ale jakoś nie mam pomysłu na co ją zmienić więc zostawiam taką :P Nie licząc BIT, mam jeszcze jeden samodzielny projekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezu :o , widziałem dużo gier na GMClan'ie...ale to.. to jest piękne! :D , ale w czym to jest robione (język), C++? A jeśli GML to wracam do GM'a :) .

Istnieje wrapper Irrlichta do game makera. Najnowszy jest to GMIrrlicht09 ( mogę się mylić ) ale jakoś nie potrafię znaleźć tego do ściągnięcia bo jakieś przestarzałe linki są i wygasły. O dziwo znalazłem GMIrrlicht05 oraz GMIrrlicht06 ale te są z 2004-2005 roku pisane pod gm5 i gm6. Dodają 450 nowych funkcji do gma.

Najpierw robił to Macarraum czy jakoś tak, te nowsze są od Xception.

EDIT: dll nazwya się GMI.dll

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Bone Fracture Interactive- zespół odpowiedzialny za Buggy Race i Black Ice Tales

to czemu skrót to BF, a nie BFI? (FBI?)

 

 

No jakbyś do swojego teamu zebrał : Raname Borka , Tymona i Woocka. To byście nawet w Gm Taką zrobili

ahahahah, dawno się tak nie uśmiałem.

Przypadkowo nie wymieniłeś gnyska? XD

Byłoby sporo bajerów i klimatu, coś czuję.

 

PS. gnysek na pewno dasz mi bana. (again)

 

 

PS13. arkamazajlum (13 bo tyle będę miał już warnów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehhh... :D , nie znam się na silnikach, nawet nie wiem jak ich używać i "włączać", no ale się to kiedyś zmieni :) . A przy okazji, znacie jakiś silnik graficzny POLSKI (może być ang, ale spolszczony ( :huh: )) do C++, do DevCpp, albo co innego... DO tematu, kiedy najprawdopodobniej trafi pełna wersja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Silnik graficzny, polski?

Naucz się najpierw C++,

Albo w ogóle co to jest się naucz, bo nie ma języka DevCpp, to kompilator.

 

A o pełnej wersji już pisali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze wiekszosc chce na upartego zostac przy devie, sam tak kiedys mialem, wolalem byc hardkorowcem niz uzywac Visuala bo wydawal mi sie trudny w obsludze, ale jak pewnego razu kumpel mi udowodnil ile bledow Dev mi nie wylapal to natychmiast przenioslem sie na Visuala i nie zaluje, Tobie tez radze, serio to usprawni Twoja prace i skroci meczarnie a i niemal kazdy silnik teraz jest pisany pod IDE visuala ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BF- ponieważ tak się już jakoś przyjęło

Silnik graficzny, polski?

Naucz się najpierw C++,

Albo w ogóle co to jest się naucz, bo nie ma języka DevCpp, to kompilator.

 

A o pełnej wersji już pisali.

Devcpp- to IDE, a nie kompilator, jak już mamy czepiać. Z resztą to nie temat o tym w czym Tiger ma kodzić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...