Lunatyk Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 tak więc jak zrobić żeby w gm odegrać jakiś pojedynczy dźwięk? typu ktoś walnie mieczem, albo ptak zaśpiewa czy cokolwiek podobnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 tak więc musisz dodać ten dźwięk do projektu i użyć w kodzie funkcji: sound_play(twoj_dzwiek); gdzie twoj_dzwiek to dzwiek ktory dodales. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 dodam że dźwięk może być czytany z pliku :P GML sound_add("folder/plik",3,true) :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Września 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Ale nie musi. Poza tym Twój kod dodaj dźwięk, ale nie da się go użyć - nieznany jest jego identyfikator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 no sam niech sobie ustali :] GML //create nazwa=sound_add("folder/plik",3,true) //przy odgrywaniu dzwieku sound_play(nazwa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunatyk Opublikowano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 dzięki wszystkim się zobaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się