pan123 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Witam robie strategie i wszystko ok ale chciałbym zrobić żeby obj.karabin trzymał obj.żołnież i jest wszystko ok Ale jak karabin ma trzymać 10 żołnieży to trzyma go tylko 1 poradźćie coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Myślisz, że to, czym w tej chwili oddychasz, to powietrze...? Mmm? -czyli robienie gry to nie odwzorowywanie rzeczywistosci... Po kiego grzyba robisz karabin osobno zamiast drawowac i zolnierza i karabin w jednym obiekcie? Mmm? Zaraz zaczniesz robic osobno mundury ( zeby mieli rozne rodzaje kamuflarzu), i osobne czapki i buty i plecaki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 W create żołnierza tworzysz karabin GML abc= instance_create(x,y,obj_karabin); a w step GML abc.x = x; abc.y = y; i kazdy żołnierz ma swój karabin :) Nie odwołuj się poprzez obj_karabin, bo odwołasz się do wszystkich na raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Dziękuje że też o tym niepomyślałem ale mi wstyd B-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 pamietajmy ze mnozenie obiektow mnozy tez rzeczy o ktorych nalezy pamietac... na przyklad o kasowaniu wszystkich obiektow z ktorych sklada sie cos w grze - skasujesz zolnierza, karabin zostanie... wiec nalezy dopisac w odpowiednim miejscu w obiekcie zolnierza: GML with(abc) { instance_destroy(); } czego niema jesli rysujemy wszystkie grafiki w jednym obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 ja tylko dodam cos od siebie- zamiast abc ma byc nazwa obiektu(dla niekumatych). Zabijcie mnie za niekompetencję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 UP: lol abc to zmienna, której przypisany jest ID karabinu, czyli jest dobrze :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Ej nie działa włącza mi sie na 1 minisekunde i rzołnieże pozostają bez karabinów ktoś poradzi coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 pamietajmy ze mnozenie obiektow mnozy tez rzeczy o ktorych nalezy pamietac... na przyklad o kasowaniu wszystkich obiektow z ktorych sklada sie cos w grze - skasujesz zolnierza, karabin zostanie... wiec nalezy dopisac w odpowiednim miejscu w obiekcie zolnierza: GML with(abc) { instance_destroy(); } czego niema jesli rysujemy wszystkie grafiki w jednym obiekcie. Ej nie działa włącza mi sie na 1 minisekunde i rzołnieże pozostają bez karabinów ktoś poradzi coś? Użyłeś kodu Copo? A dobrze go wstawiłeś, czy normalnie w stepa walnąłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Nieużyłem ale on jest tylko do tego że jak ktoś mnie rozwali to obj deda a karabin zostaje a ja mam problem bo mi na 1 sec lodek z karabinem stoi a puzniej karabin znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się