ussnimitz Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 co zrobić żeby jak nacisnę lpm tworzyły się 3 naboje co 0,5s każdy? i proszę jeszcze jaki jest kod na pomniejszanie a jaki na powiększanie i jak to wykorzystać w celowniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 No to w Create GML strzal=0; //ta zmienna przechowuje ile jeszcze naboi mamy wystrzelić (z tych 3)</span> W evencie LPM Press dajesz: GML strzal=3; //ustawiamy że chcemy 3 naboje wystrzelić alarm[0]=1; //i włączamy "stoper"</span> A alarm[0] GML if(strzal>0) { strzal-=1; //jak minie 0.5 sec to odejmujemy jeden bo jeden wystrzelony alarm[0]=room_speed/2; //i ustawiamy stoper na 0.5 sekundy instance_create(x,y,pocisk); //tworzymy pocisk } EDIT: Co do powiększania i pomniejszania to image_xscale to skala w poziomie image_yscale to skala w pionie 1 oznacza zwykły rozmiar 2 to dwa razy większy 0.5 to o połowę mniejszy itd. Zmieniaj te wartości to ci będzie isę powiększał i pomniejszał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 ale jak zrobić żeby to jakiś object wszytko powiększał lub pomniejszał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Przecież Ci podał Jezu D: Co do powiększania i pomniejszania to image_xscale to skala w poziomie image_yscale to skala w pionie 1 oznacza zwykły rozmiar 2 to dwa razy większy 0.5 to o połowę mniejszy itd. Zmieniaj te wartości to ci będzie isę powiększał i pomniejszał BTW. image_xscale+=2 - powiększy Ci object 2 razy(niewiem czy dobrze napisałem :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 chyba image_xscale=2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 ale chodzi o to że mam obj_celownik i żeby jak na coś najedzie to co będzie pod nim to to się powiększa(tylko ten fragment) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Czyli chcesz zrobić taką jakby lupę? To będzie nie takie łatwe. Na surface'ach chyba trzeba będzie. Wal do Dawiddsa albo PichiXa, bo mi się nie chce i wychodzę. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Hm. A mi się wydaje, że chodzi tylko o skalowanie celownika. Powiedzmy są przeciwnicy dalej i bliżej (tak samo obiekty) i po nakierowaniu celownik skaluje się w zależności od odległości obiektu / przeciwnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 to co będzie pod nim to to się powiększa(tylko ten fragment) ja jednak podzielam zdanie platyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 GML repeat lepiej się sprawdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 @up nie, gdyż zrobi wszystkie w tym samym momencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 https://gmclan.org/up2596_12_lupa.html Żeby zrobić okrągłą lupę trzeba by się pobawić primitivami a nie mam na to czasu, sorka. Może ktoś inny Ci pomoże :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 https://gmclan.org/up2596_12_lupa.html Żeby zrobić okrągłą lupę trzeba by się pobawić primitivami a nie mam na to czasu, sorka. Może ktoś inny Ci pomoże :) na którego to jest GMa??? bo ja mam 6.1 i nie wchodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 gmk, więc na siódemkę. Musisz sobie przekonwertować do gm6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 jak przekonwertować??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Konwerterem. Był wielokrotnie podawany na forum link. Poszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 tylko co zrobić żeby ten kwadrat był celownikiem bo nie ma tam żadnych opisów i nie wiem co trzeba zrobić. zdaje mi się że trzba zrobić maske tylko niewiem do czego i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Co dokładnie chcesz zrobić? PS. Bohaterowie, nie bochaterowie. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 chce zrobić celownik do snajperki w top down taki jak w commandos 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Nie każdy w to musiał grać, jaki to celownik, na czym polega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 wszystko co jest pod sprite celownika zostaje powiększone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Można by to było na ifach zrobić :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 a możesz to wytłumaczyć??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się