Skocz do zawartości

potrójny strzał


ussnimitz

Rekomendowane odpowiedzi

No to w Create

GML
strzal=0; //ta zmienna przechowuje ile jeszcze naboi mamy wystrzelić (z tych 3)</span>

 

 

W evencie LPM Press dajesz:

GML
strzal=3; //ustawiamy że chcemy 3 naboje wystrzelić

alarm[0]=1; //i włączamy "stoper"</span>

 

A alarm[0]

GML
if(strzal>0)

{

strzal-=1; //jak minie 0.5 sec to odejmujemy jeden bo jeden wystrzelony

alarm[0]=room_speed/2; //i ustawiamy stoper na 0.5 sekundy

instance_create(x,y,pocisk); //tworzymy pocisk

}

 

 

EDIT:

Co do powiększania i pomniejszania to

image_xscale to skala w poziomie

image_yscale to skala w pionie

1 oznacza zwykły rozmiar

2 to dwa razy większy

0.5 to o połowę mniejszy

itd.

Zmieniaj te wartości to ci będzie isę powiększał i pomniejszał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież Ci podał Jezu D:

 

Co do powiększania i pomniejszania to

image_xscale to skala w poziomie

image_yscale to skala w pionie

1 oznacza zwykły rozmiar

2 to dwa razy większy

0.5 to o połowę mniejszy

itd.

Zmieniaj te wartości to ci będzie isę powiększał i pomniejszał

 

BTW.

image_xscale+=2 - powiększy Ci object 2 razy(niewiem czy dobrze napisałem :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...