REC* Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Otóż problem jest taki: mam sobie obiekt SOUND w evencie create wczytuje dźwięk z pliku i go 'odpala' oraz ustala jego głośność w zależności od odległości od playera(używa sound_volume() a argument volume się napewno mieści miedzy 0 a 1), problem jest w tym, że nie wiadomo czemu raz dźwięk słychać a raz nie :( Nie zabardzo wiem co jest nie tak, każdy dźwięk jak skończy się 'grać' zostaje usówany więc to chyba nie jest problem pamięci czy coś w tym stylu. Plis help. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 A jaki jest kind dźwięku ? Pamiętaj, że nie wszystkie tylko normal sound uda się odtworzyć w kilku kopiach na raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REC* Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Kind jest na 0 czyli normal sound. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się