Skocz do zawartości

Pathfinding


Makary155

Rekomendowane odpowiedzi

W mojej grze player porusza się za pomocą myszki, tak jak w rtsach. Używam do tego funkcji mp_potential_path, gdyż ona zwraca czy istnieje droga z punktu a do b. Lecz gdy kliknie się tam gdzie nie ma wejścia, obiekt dochodzi do ściany i robi dziwne zawijki. Z ciekawości dałem draw_path i okazało się że powstały jakieś pętle niewiadomo gdzie. Jak sprawić, żeby obiekt ten nie robił tych dziwnych pętli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że nawet jeśli w dane miejsce nie da się dojść, to obiekt i tak próbuje tam dojść, przez co głupieje i kręci się w kółko (w przenośni :) ). Dlatego trzeba zrobić coś takiego, że po kliknięciu myszką obiekt sprawdza, czy w ogóle da się tam dojść. Jeśli się nie da, to stoi, a jeśli się da, to idzie (logiczne xD ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...