Skocz do zawartości

Atomicland Demo


blondi

Rekomendowane odpowiedzi

(SKOPIOWANE Z ZAPOWIEDZI BO NIE CHCIAŁEM TEGO PISAĆ JESZCZE RAZ)

Tytuł: Atomicland

 

Gatunek: TDS

 

Opis: W sumie nie ma fabuły.Siepiesz i tyle:D.chciałem wam pokazać mój daaaaaaaaawny projekt zprzed roku...a że znalazłem go jakoś przypadkiem to stwierdziłem że go zaczne znowu robić....Więc tak nie jest RPG,Platformówka,MMORPG ani jakieś inne gówno tylko czysty TDS!W którym na ekran powoli wypływają fale przeciwników którzy pod naporem amunicji stają się garmażerią...Na razie gra jest we wczesnym stadium póki co:

-jest 13 broni

-4 rodzaje mięsa(mięso=przeciwnik)+ jeden mini boss

-3 bonusy

-Level Upy jako nagroda za rzeź dokonaną

-no i wiele bugów do naprawienia:D

-GRA JEST WE WCZESNEJ FAZIE ROZWOJU I ODBIEGAĆ BĘDZIE OD WERSJI FINALNEJ!!!

ale z czasem będzie ich coraz mniej.hehe jak da rade to demko wrzuce.

(dla tych co wiedzą o co chodzi to wielką inspiracją była gra crimsonland:D)

DOWNLOAD:http://www.gmclan.org/up1395.html

ROZMIAR:2,67 mb

 

Autorzy:Ja

Programowanie:
yyyyy...w sumie to ja:D.Reszta w creditsach będzie

Fabuła:
Ja

Grafika:
Ja i tylko ja

Muzyka:
Internet.Reszta w creditsach będzie

 

szacuje że skończe robić i opublikuje tak ok miecha

Screenshoty:

screen1

screenshot105.jpg

screen2

screenshot103.jpg

screen3

screenshot101.jpg

Nowe
Screeny!Świeże jeszcze z dzisiaj!(20.08.2009)

screen1

screenshot111.jpg

Screen2

screenshot116.jpg

więc w sumie to tyle...zmieniłem sprity naboji tam u góry(jak porównacie są mniejsze i niebieskie...na razie:D)zmieniony background,zmniejszona rozdzielczość,no i nowy rodzaj przeciwnika...więc powolutku idzie coraz lepiej:D

UPDATE (21.8.2009)

dodałem 2 nowe bronie

-dysk którym można rzucać w przeciwników.działa jak bumerang i po chwili wraca sięjąc trupy wokół :D

-PIŁA MECHANICZNA!

zmieniłem na razie

-inteligencje w części bo nikt nie od na mój temat w innym dziale:P

-ładowanie niektórych broni

-2 nowych przeciwników

-1 boss

Więc reasumując na pewno pełna wersja lub demo będzie odbiegać od tego.

Zaraz do dem i programów dodam demo! oby się spodobało...

 

a tu macie screeny z dwoma nowymi broniami.

screen1:

(To obok kursora to ten dysk)

 

screenshot105_2.jpg

screen2:

PIŁA MECHANICZNA!

screenshot108_2.jpg

UPDATE

W uploadzie update...pare rzeczy zmieniłem i jest to w sumie wersja którą obrabiałem wczoraj.jak naciśniecie q to macie fps itd,nie naciskajcie jedynki bo to wstępnie perki robie i jescze nie diała.więc ściągajcie i sprawdzajcie."plik nazywa się Atomicland bez demo"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciało czy krew rysuje się na innej ziemi, dupnie to wygląda.

Piła mechaniczna ma amunicje :o

Pociski są za szybkie, shotgun za szybko wyrzuca pocisk (napierdalasz jak karabinem).

I błędy z resztą broni.

Jak na razie 2+

 

Mogłeś dać do tematu z zapowiedzią to demo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeju mówiłem że jest dużo bugów i innych tam...ja to robie dopiero od trzech dni w sumie...co do broni nie chciałem dawać tej wersji którą mam teraz.Tam mam już poprawione większość rzeczy.Tą to okroiłem tam na biegu żeby było...chciałemżeby wszyscy widzieli jak mi mniej więcej idzie a nie jakie są błędy.(tam już piła nie am amunicji tylko paliwo więc tam u góry jest taka ikonka karnisterka jak spada).A z tym na innej ziemi to nie rozumiem do końca...ale rozumiem że są błędy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i-KCCCzWU.png

Jak ja nie lubię mojej karty graficznej ;[

 

Wyrzutnia rakiet jest chyba trochę za mocna, albo potwory są za duże, albo za mała jest rozdzielczość.

Ten Shotgun już strzela jak Jackhammer :D (no dobra, prawie). No i mógłby mieć trochę większy rozrzut.

I bonusy są chyba trochę za rzadkie.

 

Ale ogólnie nie jest źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bonusów jest więcej ale w demo wyciołem więc są tylko dwa a w projekcie jest 7...to z tą krwią to jest naprawde dziwne...tego nie miałem

rozdzielczość jest 800/600 więc nie wiem...pozmieniam to co mówicie i będe się starał updateować na bierząco...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ERROR in

action number 2

of Draw Event

for object celownik:

 

Error in code at line 12:

draw_rectangle_color(view_xview+3,view_yview+3,view_xview+2+(zolniez.hp/zolniez.maxhp)*124,view_yview+9,c_green,c_green,c_lime,c_black,0)

 

at position 82: Division by 0.

 

Takiego crasha dostałem, gdy wyszedłem lekko poza mapę, na zachód i waliłem tymi dyskami.

Ach, gra jest bardzo dynamiczna, za co duży plus (o dziwo nawet na screenach widać dynamikę :P )!

Jak na wczesną betę, jest naprawdę przyzwoicie! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z bonusami to dlatego tak mało że są tylko dwa bonusy.Zrobiłem że jak jest więcej to i tworzy częściej ale tak żeby niw wysypywał ich z każdego.Ale z myśle że z następnym updatem na pewno poprawie.zresztą myśle że potem dodam już tą wersje którą robie teraz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten error to nie wiem czy przypadkiem nie powsatł po zabiciu czy coś...bo raczej na to wygląda...ale dzięki...na pewno poprawie takie bugi.(mimo że takiego nie miałem ale w swoim projekcie mam menu highscore itd)

Edytowane przez Mimek
2post. Warn. Mimek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo co u MeloPL , a dokladnie :

ERROR in

action number 2

of Draw Event

for object celownik:

 

Error in code at line 12:

draw_rectangle_color(view_xview+3,view_yview+3,view_xview+2+(zolniez.hp/zolniez.maxhp)*124,view_yview+9,c_green,c_green,c_lime,c_black,0)

 

at position 82: Division by 0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już poprawiłem pare rzeczy i postaram się dzisiaj rzucić updatę

-zwolniłem shotguna ale ma teraz 4 naboje w magazynku(i nie strzela już tak ja jachhammer)

-dodany boss plus nowy typ przeciwnika

-nowa broń 'fireblaster'

-nie można już wyjść poza plansze

-piła mechaniczna nie ma naboji

-próbnie zmieniony view tzn.bardziej dynamiczny(nie jest statyczny tylko rusza sięza kursorem...wiecie o co chodzi.A chce zobaczyć jak to wpłynie na rozgrywke)

-zwolnione bronie i przedłużone ładowanie niektórych

-Przy wybuchu rakiety z rocket launchera powstaje dodatkowa krew po przeciwniku.

 

to jest na razie lista zmian które wprowadziłem więc postaram się dzisiaj wam to pokazać.:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wiedzieć że komuś się podoba:DJeżeli byłby ktoś chętny do pomocy w projekcie przyjme każdą propozycje(w tym temacie lub w zapowiedziach dawajcie też swoje pomysły)

do swojej gry powoli już wprowadziłem tak jak mówiłem

piłe mechaniczną

dysk(lata jak bumerang)

i w nowszej wersji której jeszcze nie dałem na gmclan coś jak napalm

 

ale co jak co potrzebuje zoptymalizować kod żeby komputer nie eksplodował podczas przeliczania zbyt dużej ilości przeciwników...ech...jeszcze troche mam nadzieję...w każdym raziebliżej końca niż początku na pewno:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałemale mi nie wychodziło i już nie mam pojęcia jak to zrobić, a jak założyłem w zaawansowanych temat właśnie z tym związany to nikt nawet nie napisał.teraz jak mam już surface mam to muszę zoptymalizować przeciwników żeby przy dużej ilości płynnie działał i potem mogę zajać się cala reszta i ewentualnie dodawać jakieś smaczki...A tak to dupa na razie.

Edytowane przez Mimek
Poprawa błędów. Używaj polskich znaków! Mimek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra mi się podoba, lecz powinieneś zmienić wygląd śmierci zależnie od broni, np śmiesznie to wygląda jak szreder przelatuje przez wroga, a ten jest dalej cały, jackhammer go trafia a ten się kładzie zamiast rozpadać na kawałki, pale go miotaczem ognia, a ten se umiera, zamiast płonąć i i krzyczeć z bólu. Strzelam go snajperka czy co to, a ten ma rozstrzelana klatę. Musisz zwrócić uwagi na takie cosie : P

To kolko się powiększa, aby oznaczyć rozrzut co nie : P? Wcale żadnego rozrzutu nie spotkałem, w żadnej broni. Chainsaw powinien być mocniejszy, wrogowie mieć losowa szybkość, albo jedna rasa szybsza druga wolniejsza. Pobaw się troszku randomami, aby urozmaicić grę, np niech wrogowi się losuje życie, i im więcej życia tym bardziej czerwony jest, takie rożne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak perki beda...a co do reszty na pewno poprubuje cos porobic tymi randomami,i z tymi animacjami tez...:D dzieki za wskazówki

UPDATE

W uploadzie update...pare rzeczy zmieniłem i jest to w sumie wersja którą obrabiałem wczoraj.jak naciśniecie q to macie fps itd,nie naciskajcie jedynki bo to wstępnie perki robie i jescze nie diała.więc ściągajcie i sprawdzajcie."plik nazywa się Atomicland bez demo"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...