blondi Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 (SKOPIOWANE Z ZAPOWIEDZI BO NIE CHCIAŁEM TEGO PISAĆ JESZCZE RAZ) Tytuł: Atomicland Gatunek: TDS Opis: W sumie nie ma fabuły.Siepiesz i tyle:D.chciałem wam pokazać mój daaaaaaaaawny projekt zprzed roku...a że znalazłem go jakoś przypadkiem to stwierdziłem że go zaczne znowu robić....Więc tak nie jest RPG,Platformówka,MMORPG ani jakieś inne gówno tylko czysty TDS!W którym na ekran powoli wypływają fale przeciwników którzy pod naporem amunicji stają się garmażerią...Na razie gra jest we wczesnym stadium póki co: -jest 13 broni -4 rodzaje mięsa(mięso=przeciwnik)+ jeden mini boss -3 bonusy -Level Upy jako nagroda za rzeź dokonaną -no i wiele bugów do naprawienia:D -GRA JEST WE WCZESNEJ FAZIE ROZWOJU I ODBIEGAĆ BĘDZIE OD WERSJI FINALNEJ!!! ale z czasem będzie ich coraz mniej.hehe jak da rade to demko wrzuce. (dla tych co wiedzą o co chodzi to wielką inspiracją była gra crimsonland:D) DOWNLOAD:http://www.gmclan.org/up1395.html ROZMIAR:2,67 mb Autorzy:Ja Programowanie:yyyyy...w sumie to ja:D.Reszta w creditsach będzie Fabuła:Ja Grafika: Ja i tylko ja Muzyka: Internet.Reszta w creditsach będzie szacuje że skończe robić i opublikuje tak ok miecha Screenshoty: screen1 screen2 screen3 Nowe Screeny!Świeże jeszcze z dzisiaj!(20.08.2009) screen1 Screen2 więc w sumie to tyle...zmieniłem sprity naboji tam u góry(jak porównacie są mniejsze i niebieskie...na razie:D)zmieniony background,zmniejszona rozdzielczość,no i nowy rodzaj przeciwnika...więc powolutku idzie coraz lepiej:D UPDATE (21.8.2009) dodałem 2 nowe bronie -dysk którym można rzucać w przeciwników.działa jak bumerang i po chwili wraca sięjąc trupy wokół :D -PIŁA MECHANICZNA! zmieniłem na razie -inteligencje w części bo nikt nie od na mój temat w innym dziale:P -ładowanie niektórych broni -2 nowych przeciwników -1 boss Więc reasumując na pewno pełna wersja lub demo będzie odbiegać od tego. Zaraz do dem i programów dodam demo! oby się spodobało... a tu macie screeny z dwoma nowymi broniami. screen1: (To obok kursora to ten dysk) screen2: PIŁA MECHANICZNA! UPDATE W uploadzie update...pare rzeczy zmieniłem i jest to w sumie wersja którą obrabiałem wczoraj.jak naciśniecie q to macie fps itd,nie naciskajcie jedynki bo to wstępnie perki robie i jescze nie diała.więc ściągajcie i sprawdzajcie."plik nazywa się Atomicland bez demo" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Ciało czy krew rysuje się na innej ziemi, dupnie to wygląda. Piła mechaniczna ma amunicje :o Pociski są za szybkie, shotgun za szybko wyrzuca pocisk (napierdalasz jak karabinem). I błędy z resztą broni. Jak na razie 2+ Mogłeś dać do tematu z zapowiedzią to demo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Jeju mówiłem że jest dużo bugów i innych tam...ja to robie dopiero od trzech dni w sumie...co do broni nie chciałem dawać tej wersji którą mam teraz.Tam mam już poprawione większość rzeczy.Tą to okroiłem tam na biegu żeby było...chciałemżeby wszyscy widzieli jak mi mniej więcej idzie a nie jakie są błędy.(tam już piła nie am amunicji tylko paliwo więc tam u góry jest taka ikonka karnisterka jak spada).A z tym na innej ziemi to nie rozumiem do końca...ale rozumiem że są błędy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Jak ja nie lubię mojej karty graficznej ;[ Wyrzutnia rakiet jest chyba trochę za mocna, albo potwory są za duże, albo za mała jest rozdzielczość. Ten Shotgun już strzela jak Jackhammer :D (no dobra, prawie). No i mógłby mieć trochę większy rozrzut. I bonusy są chyba trochę za rzadkie. Ale ogólnie nie jest źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 bonusów jest więcej ale w demo wyciołem więc są tylko dwa a w projekcie jest 7...to z tą krwią to jest naprawde dziwne...tego nie miałem rozdzielczość jest 800/600 więc nie wiem...pozmieniam to co mówicie i będe się starał updateować na bierząco... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Ale mi chodzi o to jak często się pojawiają. Co do krwi - mówiłem, że to wina mojej karty graficznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeloPL Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 ERROR in action number 2 of Draw Event for object celownik: Error in code at line 12: draw_rectangle_color(view_xview+3,view_yview+3,view_xview+2+(zolniez.hp/zolniez.maxhp)*124,view_yview+9,c_green,c_green,c_lime,c_black,0) at position 82: Division by 0. Takiego crasha dostałem, gdy wyszedłem lekko poza mapę, na zachód i waliłem tymi dyskami. Ach, gra jest bardzo dynamiczna, za co duży plus (o dziwo nawet na screenach widać dynamikę :P )! Jak na wczesną betę, jest naprawdę przyzwoicie! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Z bonusami to dlatego tak mało że są tylko dwa bonusy.Zrobiłem że jak jest więcej to i tworzy częściej ale tak żeby niw wysypywał ich z każdego.Ale z myśle że z następnym updatem na pewno poprawie.zresztą myśle że potem dodam już tą wersje którą robie teraz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 (edytowane) Ten error to nie wiem czy przypadkiem nie powsatł po zabiciu czy coś...bo raczej na to wygląda...ale dzięki...na pewno poprawie takie bugi.(mimo że takiego nie miałem ale w swoim projekcie mam menu highscore itd) Edytowane 22 Sierpnia 2009 przez Mimek 2post. Warn. Mimek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeloPL Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Ten bug&crash dzieje się zawsze wtedy, gdy wybiegnie się za mocno poza mapę. Po prostu zrób granice, by nie dało się wyjść, no i będzie po kłopocie! :) Hehehe, miałem w zaokrągleniu 63.000 pkt! :D kto mnie pobije? ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 zaraz naprawie bo zajołem się innymi rzeczami a takich ważniejszy nawet nie ruszałem:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 To samo co u MeloPL , a dokladnie : ERROR in action number 2 of Draw Event for object celownik: Error in code at line 12: draw_rectangle_color(view_xview+3,view_yview+3,view_xview+2+(zolniez.hp/zolniez.maxhp)*124,view_yview+9,c_green,c_green,c_lime,c_black,0) at position 82: Division by 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Już poprawiłem pare rzeczy i postaram się dzisiaj rzucić updatę -zwolniłem shotguna ale ma teraz 4 naboje w magazynku(i nie strzela już tak ja jachhammer) -dodany boss plus nowy typ przeciwnika -nowa broń 'fireblaster' -nie można już wyjść poza plansze -piła mechaniczna nie ma naboji -próbnie zmieniony view tzn.bardziej dynamiczny(nie jest statyczny tylko rusza sięza kursorem...wiecie o co chodzi.A chce zobaczyć jak to wpłynie na rozgrywke) -zwolnione bronie i przedłużone ładowanie niektórych -Przy wybuchu rakiety z rocket launchera powstaje dodatkowa krew po przeciwniku. to jest na razie lista zmian które wprowadziłem więc postaram się dzisiaj wam to pokazać.:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Ciekawa gra na prawdę, aż się wciągnąłem. Czwóreczka. Czekam na pełną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Fajnie wiedzieć że komuś się podoba:DJeżeli byłby ktoś chętny do pomocy w projekcie przyjme każdą propozycje(w tym temacie lub w zapowiedziach dawajcie też swoje pomysły) do swojej gry powoli już wprowadziłem tak jak mówiłem piłe mechaniczną dysk(lata jak bumerang) i w nowszej wersji której jeszcze nie dałem na gmclan coś jak napalm ale co jak co potrzebuje zoptymalizować kod żeby komputer nie eksplodował podczas przeliczania zbyt dużej ilości przeciwników...ech...jeszcze troche mam nadzieję...w każdym raziebliżej końca niż początku na pewno:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoRd DaVeR Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 fajna gra choć nie grałem w crimsoland to ta gra jest nawet dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Popraw AI wrogów, bo z tego co widzę, biegną prosto na ciebie, przez co łatwo ich ominąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 (edytowane) Próbowałemale mi nie wychodziło i już nie mam pojęcia jak to zrobić, a jak założyłem w zaawansowanych temat właśnie z tym związany to nikt nawet nie napisał.teraz jak mam już surface mam to muszę zoptymalizować przeciwników żeby przy dużej ilości płynnie działał i potem mogę zajać się cala reszta i ewentualnie dodawać jakieś smaczki...A tak to dupa na razie. Edytowane 23 Sierpnia 2009 przez Mimek Poprawa błędów. Używaj polskich znaków! Mimek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Pamiętaj, że nie wszystkim działają surface'y :P Np. Shockerowi. Dla mnie od samego początku to jest klon Crimsonlanda. O dziwo nawet nazwa podobna, tylko zamiast Crimson dałeś Atomic. Plusem jest to, że darmowe :] 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Wiem bo to miał być...ale tak jak teraz pomyslę to zmienie nazwe i stworze fabule itd.beda plansze typu surviwal i takie typu miasta itd z tym stworkami i nawet ludzmi...zobaczymy czy to straci na tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Dodaj mozliwosc rozgrywki przez internet :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Łoooooooooo o tym to jescze nie myślałem...ale zastanowie się.Najpierw zrobie samego singla i jeżeli się będzie podobać to pomyśle nad multi.Teraz muszę się zkoncentrować nad resztą i dopracowaniu singla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Gra mi się podoba, lecz powinieneś zmienić wygląd śmierci zależnie od broni, np śmiesznie to wygląda jak szreder przelatuje przez wroga, a ten jest dalej cały, jackhammer go trafia a ten się kładzie zamiast rozpadać na kawałki, pale go miotaczem ognia, a ten se umiera, zamiast płonąć i i krzyczeć z bólu. Strzelam go snajperka czy co to, a ten ma rozstrzelana klatę. Musisz zwrócić uwagi na takie cosie : P To kolko się powiększa, aby oznaczyć rozrzut co nie : P? Wcale żadnego rozrzutu nie spotkałem, w żadnej broni. Chainsaw powinien być mocniejszy, wrogowie mieć losowa szybkość, albo jedna rasa szybsza druga wolniejsza. Pobaw się troszku randomami, aby urozmaicić grę, np niech wrogowi się losuje życie, i im więcej życia tym bardziej czerwony jest, takie rożne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Przypomniało mi sie własnie o perkach (czy jakos tak). Będziesz je robił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Tak perki beda...a co do reszty na pewno poprubuje cos porobic tymi randomami,i z tymi animacjami tez...:D dzieki za wskazówki UPDATE W uploadzie update...pare rzeczy zmieniłem i jest to w sumie wersja którą obrabiałem wczoraj.jak naciśniecie q to macie fps itd,nie naciskajcie jedynki bo to wstępnie perki robie i jescze nie diała.więc ściągajcie i sprawdzajcie."plik nazywa się Atomicland bez demo" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się