Skocz do zawartości

Obliczanie kąta odbicia


Harv

Rekomendowane odpowiedzi

10 -> 170

20 -> 160

45 -> 135

90 -> 90

a -> 180-a

 

Bądź dla GMowych kątów

 

0 -> 0

10 -> 350

20 -> 340

a -> 360-a

 

A jak pomyślisz to dojdziesz jeszcze, że można zrobić na to uniwersalny "wzór", pobierający kąt wyjściowy piłki i kąt ściany, a zwracający kąt wyjściowy.

No.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla jasności, "vNor*vPad" to dot-product (will to wie, pewnie tylko pomylil znaki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...