Kosmitak Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Witam. Jak zrobic żeby kliknie się na np. obieckt1 i kliknie się losuj to będzie się losowało od 1 do 3 i jak wylosuje się 1 do doda 10 punktów a jak inną liczbę to odejmuje 20 punktów ?? Z góry dzięki. :thumbsup: Proszę o szybką odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Create: klopsik = random(3) Step: if klopsik > 0 { score -= 20 } else score +=10 ??? Jaśniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 No mam 3 obiekty 1,2 i 3 Musze jeden wybrac no więc klikam LPM na np.1 po czym następuje losowanie. jak będzie wylosowane 1 a wcześniej nacisnęłem obieckt1 to dostaje 10 punktów a jak wylosuje inną liczbę do odejmuje 20 punktów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 w create jakiegos glownego obiektu GML global.choosen=0; global.choosen2=0; Zrob aby global.choosen rownalo sie wybranemu obiektowi czyli jesli klikne na 1 GML global.choosen = 1; itd. Podczas klikniecia rowniez ma sie nam losowac numer od 1 do 3 wiec dodamy GML global.choosen = 1; global.choosen2 = floor(random(3)+1); oraz sprawdzamy czy global.choosen2 = global.choosen GML if global.choosen2 = global.choosen { score+=10 } else { score-=20 } Pamietaj aby tego kodu powyzej nie wstawiac w stepa, gdyz na poczatku oba rownaja sie 0, i punkty by caly czas lecialy, musial bys dodac GML if global.choosen > 0 and global.choosen2 > 0 { if global.choosen2 = global.choosen { score+=10 } else { score-=20 } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 No i to wszystko wpisałem i nic się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Bo cos napaprales? 2 linijek kodu ci specjalnie nie dalem, ale wytlumaczylem co zrobic. Widac myslec nie umiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 A nie jednak wszystko działa. A można jeszcze do tego dodac by jak się trafi to żeby wyskakifał napis np. nietrafiłeś ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 draw_text() lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Tak samo jak ze sprawdzaniem, tylko w draw dodajesz draw_text. GML if global.choosen > 0 and global.choosen2 > 0 if global.choosen2 = global.choosen { // draw_text(..., "Trafiles!"); } else { // draw_text(..., "Dupa!"); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się