I am Lord Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Czy jest możliwość wyłączenia skoku lini za pomocą '#'. To mi popsuje chata gdyby ktoś napisał ten znak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zamieniaj kazde # na /#, albo zablokuj go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Gdybym mógł pętlą znaleźć '#' to bym go ze stringa nawet wyrzucił ale niestety funkcja string_char_at w ogóle nie wykrywa tego znaku. EDIt o lol restartnąłem gma przepisałem kod od nowa i teraz ta funkcja wykrywa mi go teraz to sobie poradzę. Edit2: już naprawiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 string = string_replace_all( string, '#', '\#' ); Nie jestem pewien czy odpowiednio umiejscowione argumenty :P Poxi i nie /# tylko \# :P Ale jeżeli robisz inputa to lepiej zamieniać tylko przy drawie tak jak to zrobiłem w swoim GUI, inaczej kasując # pozostanie Ci znak \ :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zrobiłem to tak : GML if keyboard_lastchar='#' && string_char_at(keyboard_string,string_length(keyboard_string)-1)!='\' keyboard_string=string_insert('\',keyboard_string,string_length(keyboard_string)); zagmatwałem ale działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Czy zadaniem programisty nie jest zapisanie kodu w jak najprostszej postaci? :P samo draw_text( x, y, string_replace_all( string, '#', '\#' ) ); jest wystarczające :P Nie ma co się babrać w mulenie kompa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się